Coś szarego / Something gray WIBO 63

wtorek, stycznia 11, 2011 6 Comments A+ a-

Dzisiejszy wzorek wykonany jest na lakierze firmy Wibo nr 63. Jestem z niego zadowolona. Dobrze się rozprowadza, szybko nie gęstnieje, ale nie jestem zachwycona jego zapachem.

Today, the pattern is made on nail enamel of the Wibo company No. 63. I am satisfied. Well distributed, not quickly thickens, but I do not like the smell. 

Jedna warstwa wygląda, jakby był to kolor bezbarwny. One coat looks as if it was a colorless color.


Dopiero dwie warstwy ukazują dobrze kryjący szary odcień. Only two coats show well-opaque gray shade.


Wzorek / Pattern


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

6 comments

Write comments
madzialenka
AUTHOR
11 stycznia 2011 21:57 delete

hej!Dziękuje za odwiedzinki;) Jeśli chodzi o kwiatki to ćwicz a napewno się nauczysz;)
Bardzo podoba mi się ten odcień szarości;) Pozdrawiam

Reply
avatar
ela-k
AUTHOR
12 stycznia 2011 09:27 delete

Bardzo ładny lakier i bardzo przytulnie na nowym blogu :). Co do komentarza - też mam taką nadzieję, tym bardziej że wybieram się na kurs :D
Pozdrawiam i dodaję do linków oczywiście

Reply
avatar
alicuch
AUTHOR
14 stycznia 2011 20:07 delete

Bardzo ładny i udany wg mnie wzorek :)
Co się stało, że się przeniosłaś na blogspota ?

Reply
avatar
Paznokciara
AUTHOR
15 stycznia 2011 15:31 delete

Śliczny wzorek :)
I kolor bardzo fajny
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na my-nails-world.blog.onet.pl

Reply
avatar
Anita
AUTHOR
18 stycznia 2011 15:28 delete

super ten kolorek oby tak dalej pozdrawiam;))

Reply
avatar
debyleq
AUTHOR
19 stycznia 2011 14:04 delete

super kolor a mam pytanie on jest matowy ? czy z drobinkami ?? bo na zdieciach nie widac tego tak dobrze zapraszam do mnie www.napaznokciumalowane.blog.onet.pl
pozdrawiam :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com