Coś ze starego blog’a / Something from the old blog

wtorek, stycznia 11, 2011 0 Comments A+ a-

Chciałabym, by coś przypominało mi mój stary blog. Wykorzystałam zdjęcie kwiatów z krepiny, ale jednak to paznokcie są przecież najważniejsze. Wybrałam wzorek, który łączy wszystko co lubię-błękit, delikatność, czystość i prostotę. Mam nadzieję, że będzie to symbol nowego blog’a, a także nowej dorosłej drogi w życiu. Wczoraj minęło 18 lat, jak jestem na tym świecie. Dzień, jak każdy. Nie były to moje najlepsze urodziny. Pech chciał, że nagle zachorowałam. Mam nadzieję, że to tylko przeziębienie, które wkrótce minie. Nawet
nie potrafiłam pokazać jak bardzo byłam wdzięczna znajomym za pamięć. 

I wanted to put something what reminds  me of  my old blog. I used a picture of flowers made of crepe paper, but the nails are the most important. I chose a pattern that combines everything I like- blue, subtleness, purity and simplicity. I hope it will be a symbol of the new blog and a new adult life. Yesterday  was my eighteenth birthday. A day like others. It wasn’t my best birthday. Unfortunately I fell ill. I hope that it is only
a cold. .. I couldn’t even show my friends how much I was grateful for the memories.

Bardzo lubię kolor błękitny, a w połączeniu z niebieską kruszoną muszlą uważam, że paznokcie wyglądały uroczo :) . 
I really like the color sky blue and I think that in combination with a blue bead chains nails look lovely :).



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com