Fiolet z Wibo 43 / Purple with Wibo 43

niedziela, stycznia 23, 2011 7 Comments A+ a-

Witam wszystkich :)
Wzorek miał pojawić się wcześniej, ale nie miałam czasu na napisanie notki. Jako lakier podkładowy zastosowałam nr 43 firmy Wibo. Jest to delikatny fioletowy odcień, obecnie mój ulubiony. Jednakże tak, jak przy szarym, aby pokryć płytkę kolorem, należy nałożyć dwie warstwy. Na kciuk i palec serdeczny wtopiłam fioletowe cyrkonie, które razem z fioletowymi piegami miały dać efekt „kwiatków”. Na końcu paznokci zrobiłam pasek piegów, by optycznie wydłużyć moją dość krótką płytkę ( niestety mam bardzo drobne ręce i mogę jedynie Wam zazdrościć tych długich, naturalnych płytek ;] ).

Hi everyone :)
I wanted to put the earlier pattern, but I had no free time to write a note. As a primer I applied no. 43 Wibo. It is a delicate violet hue, now my favorite. However, as the gray, to cover the plate with color, I had to apply two coats. On the thumbs and ring fingers I  blended purple rhinestones. I wanted to get the effect of flowers. At the end of the nails I have done bar with purple sequins to optically lengthen the plate (unfortunately I have very small hands and I can only envy you the long, natural tiles ;]).


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

7 comments

Write comments
debyleq
AUTHOR
24 stycznia 2011 09:35 delete

Hej :) dziękuje za odwiedziny :)
i za szczere słowa :) fajnie jak ktoś obejrzy Twoją prace i powie szczere słowo.. wiem że jestem na bardzo dalekiej drodze do doskonałości ale ciągle jeszcze się uczę próbuje nowych rzeczy. dziękuje jeszcze raz :) pozdrawiam :)

Reply
avatar
Madzia
AUTHOR
24 stycznia 2011 11:20 delete

fajny delikatny kolorek;) zdobienie mi się podoba takie delikatne. ;) a jeśli chodzi o propozycje czerwień z czarnym to jeśli lakierem to zrobiłabym frencza i dała jakiś wzorek z czarno-czerwony wzorek (np. różyczke, bardzo prosta w wykonaniu, w miare możliwie wolnego czasu postaram się ją namalować). jeżeli tips to tu już więcej możliwości... np. frencz i hologramy czerwone opalizujące, czarne brokatowe paznokcie np z czerwonym akcentem.(jakieś cyrkonie np) :)

Reply
avatar
ela-k
AUTHOR
24 stycznia 2011 22:00 delete

Super :) A pieguski faktycznie wydłużają - dobry pomysł ;)

Reply
avatar
ela-k
AUTHOR
25 stycznia 2011 18:28 delete

U mnie nowość :) Zapraszam, ela-k

Reply
avatar
Anita
AUTHOR
27 stycznia 2011 17:25 delete

ladnykolorek, fajne pomysly pozdrawiam :))

Reply
avatar
M.and.A
AUTHOR
14 lutego 2011 15:40 delete

nowy fashion blog
http://magda-asia-fashion.blogspot.com/
zapraszamy!

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com