Początek nie zawsze jest łatwy / The beginning isn't always easy

czwartek, stycznia 06, 2011 0 Comments A+ a-

Witam wszystkich ! 
Założyłam blog, by dzielić się z Wami moimi pomysłami na (mam nadzieje) oryginalne paznokcie. Nie jest to mój pierwszy blog, ale z powodu pewnych okoliczności musiałam zrezygnować z wcześniejszego (http://turkusik-paznokcie.blog.onet.pl/) i założyć nowy. Wszystkie umieszczone zdjęcia będą mojego autorstwa, dlatego nie zgadzam się na ich wykorzystywanie bez mojej zgody. Aparat fotograficzny ma już swoje lata, więc  z ostrości i jakości zdjęć nie zawsze jestem zadowolona.  Liczę na szczere komentarze i rady, które zawsze bardzo chętnie przyjmę i skorzystam z nich. Jestem w pełni amatorką, wiec proszę nie oczekiwać ode mnie za wiele. Jest to jedynie moje hobby, które rozwijam w wolnym czasie i nie wiążę z tym przyszłości zawodowej. 

Hallo everyone !
I  set up a blog, to share with you my ideas ( I hope) original nails. It isn’t  my first blog, but because of certain circumstances I had to resign from earlier (http://turkusik-paznokcie.blog.onet.pl/) and set up a new one. All photos will be posted by me, therefore I disagree for using them without my permission. A camera isn't new, so from the sharpness and the quality of photographs I am not always satisfied. I look forward to sincere comments and advice, which I always accept and I will use them. I’m an amateur, so please do not expect me too much. It is only my hobby which I develop in the free time and I don’t  associate the professional future with it. My English is not perfect, so forgive the mistakes (especially grammar). I still developing learning this language and this is just the beginning, so I have a long road to perfection. I hope that this translation will help me in learning new words.

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com