H&M Peppermint Fusion

sobota, lutego 26, 2011 3 Comments A+ a-

Dzisiaj pokażę Wam mój ostatni zakup paznokciowy. Jest to lakier Peppermint Fusion firmy H&M. Today I'll show you my last nails  purchase. It is nail polish Peppermint Fusion by H&M.

Dwie warstwy, zdjęcie w świetle dziennym / Two layers, the picture in daylight




A teraz wzorek wykonany na tym lakierze. Pająki zrobione stemplem KONAD. Utwardzacz, którym pokryłam paznokcie przyciemnił kolor lakieru, dlatego na zdjęciu, jak i na żywo zrobił się lekki granat.
And now the pattern is made on this nail polish. Spiders are made of stamp by KONAD. I used nail hardener, which darkened the color of nail polish and then I had dark blue nails.



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

3 comments

Write comments
ela-k
AUTHOR
28 lutego 2011 17:55 delete

Super te pająki! A kolor lakieru - boski :) Ile kosztował, jeśli można wiedzieć? ;)

Reply
avatar
http://jjjustii.blog.onet.pl/
AUTHOR
10 kwietnia 2011 18:28 delete

Pajączki jak prawdziwe, bardzo oryginalne.

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
24 czerwca 2012 15:21 delete

brr, aż ciarki przechodzą na widok pajączków. :D

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com