Miss Selene 204

środa, marca 09, 2011 3 Comments A+ a-

Dzisiaj wzorek z lakierem Miss Selene nr 204. Kolor granatowy, dobrze się rozprowadza, lecz potrzeba dwóch warstw na pokrycie całego paznokcia. Jak za taką cenę warto go mieć w swoim posiadaniu :)

Today I'll show you pattern with nail laquer Miss Selene 204. Navy blue, well distributed, but need two layers to cover the entire nail. Low price, so it pays to buy it.


 
Miss Selene 204 dwie warstwy / two layers


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

3 comments

Write comments
Anita
AUTHOR
11 marca 2011 14:43 delete

świetny kolor!! pięknie wyglada na pazurkach :)

Reply
avatar
ela-k
AUTHOR
14 marca 2011 14:20 delete

Widzę, że króluje u Ciebie niebieski na pazurkach ;) Bardzo fajne, proste zdobienie.

Reply
avatar
madziulka g
AUTHOR
13 maja 2015 22:25 delete

właśnie zakupiłam :D zobaczymy jak się będzie prezentował u mnie ;)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com