Mieszanka w odcieniu nieba.../ Blend of colours of the sky

piątek, maja 13, 2011 3 Comments A+ a-

Dzisiaj coś nowego :). Postanowiłam porównać kilka odcieni niebieskiego różnych firm.
Today something new :). I decided to compare a few shades of blue nail polish. 

1. Miss selene 202 ( fioletowy odcień / violet shade )
2. Miss selene 204
3. Soraya 109
4. Lovely Cristal Strenght ( z poprzedniej notki / last note )

Osobiście najbardziej kolorystycznie podoba mi się 2 i 3. 4 jak dla mnie świetnie się nakłada, jednakże szybko odpryskuje.
Personally my favourie colour have 2 and 3. In my opinion 4 is great overlapping, but quickly chip off.


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

3 comments

Write comments
ela-k
AUTHOR
14 maja 2011 11:11 delete

Mi najbardziej podoba się kolor nr3 :) Taki chabrowy, piękny! :) Pozdrawiam, ela-k

Reply
avatar
Magda
AUTHOR
14 czerwca 2011 15:46 delete

Najbardziej podoba mi się nr.3! Pozdrawiam ;)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
19 czerwca 2012 20:44 delete

ładny kolor ten z Soraya. nigdy nie miałam do czynienia z tą firmą.

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com