Jak zrobić zawieszkę z modeliny? część 1

czwartek, lipca 28, 2011 2 Comments A+ a-

Dzisiaj pokażę Wam szybki kurs wykonywania zawieszek z modeliny. Czas pracy zależny jest od wybranego wzoru. Oprócz modeliny, potrzebne będą:

 Jak zrobić zawieszkę?
1. Modelina pod wpływem ciepła rąk staje się miękka. Mieszając różne kolory lepimy wymarzony wzór.
2. Tworzenie drucika do zawieszenia - "ogniwka": Bierzemy do ręki spinacz i rozciągamy go. Za pomocą kombinerek formujemy potrzebny kształt. Gotowe ogniwka są również w sprzedaży np. w Empiku.


3. Ogniwko "wbijamy" do modeliny, robimy to zdecydowanym ruchem, starając się nie dopuścić do jakiejkolwiek poprawki.
4. Gotową zawieszkę pieczemy lub gotujemy. Sposób utwardzania podany jest na opakowaniu modeliny. Ja swoje zawieszki gotowałam przez pięć minut dodając łyżkę oleju.
5. Utwardzoną zawieszkę odkładamy do wyschnięcia. 
6. Jeżeli okaże się, iż ogniwko zostało źle włożone lub wypada, zawsze możemy przykleić je kropelką. Chcąc uzyskać ładniejszy kolor ( bardziej "żywszy") zawieszki, możemy pomalować ją bezbarwnym lakierem do paznokci.

W przypadku robienia korali, po zrobieniu kulki przebijamy ją grubą igłą i utwardzamy.

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

2 comments

Write comments
Anonimowy
AUTHOR
6 października 2012 20:05 delete

przydało mi się

Reply
avatar
Anonimowy
AUTHOR
2 lipca 2015 18:59 delete

Świetne! Dzięki, chciałam już kupować drut którego nie mogłam nigdzie znaleźć, ale teraz już nie ma nawet takiej potrzeby. :))

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com