Coś w rodzaju... kleksa

niedziela, stycznia 29, 2012 3 Comments A+ a-

Czasami zdarza się, że ponosi mnie fantazja... i tak było w tym przypadku. 

1. Jako bazę użyłam lakier Miss Selene nr 204.
2. Na każdym paznokciu zrobiłam czarną kropkę lakierem i za pomocą igły, zrobiłam coś na kształt "kleksa".
3. Po środku otrzymanego kleksa wtopiłam cyrkonię i błyszczące piegi.
4. Całość pokryłam utwardzaczem.


A oto i efekt:


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

3 comments

Write comments
lidzia007
AUTHOR
29 stycznia 2012 19:44 delete

piegi ślicznie się mienią, pomysłowy mani

Reply
avatar
ela-k
AUTHOR
31 stycznia 2012 10:26 delete

Bardzo ładne paznokietki. U mnie również nowość, ela-k.

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com