32 Targi Kosmetyki Profesjonalnej Salon Wiosna 2012, część 1

sobota, lutego 25, 2012 2 Comments A+ a-

Dzisiaj i w sobotę odbyły się 32 Targi Kosmetyki Profesjonalnej Salon Wiosna 2012 (pisałam o tym: tutaj), a ja miałam możliwość w nich uczestniczyć. Były to moje pierwsze w życiu targi, lecz jestem pewna, że nie ostatnie. Dla każdej miłośniczki lakierów, kosmetyków i ozdób jest to raj na ziemi. Chodziłam z wypiekami na twarzy od stoiska do stoiska przyglądając się różnym firmom (głupio przyznać, ale część z nich widziałam pierwszy raz na oczy). Oczywiście z targów nie wyszłam z pustymi rękoma. Moje zakupione perełki pokażę w oddzielnej notce - prawdopodobnie w środę. 

Zdjęć zrobiłam mnóstwo...co prawda nie wszystkie dostatecznie ostre,ale po pierwszej segregacji zostało mi ich aż 76!...żeby nie zaśmiecać bloga, wybrałam tylko 13, które według mnie najlepiej oddawały klimat tego miejsca. Zapraszam do oglądania :).





Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

2 comments

Write comments
asia:)
AUTHOR
26 lutego 2012 18:59 delete

zazdroszczę, ja bym chyba nie wiedziała co wybrać:)

Reply
avatar
ejndzel
AUTHOR
28 lutego 2012 19:10 delete

ile lakierów :) raj!

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com