32 Targi Kosmetyki Profesjonalnej Salon Wiosna 2012, część 2

środa, lutego 29, 2012 7 Comments A+ a-

Jak pisałam we wcześniejszej notce- z targów wyszłam z pustym portfelem. Zakupy uważam za udane, chociaż żałuję że nie skusiłam się na odżywkę z O.P.I...żeby nie przedłużać pokazuje moje zdobycze:




1. Aceton z Euro Fashion 100ml, używam do zmywania hybrydów
2. 2 w 1 ( baza + lakier nawierzchniowy) do hybrydów firmy Dass Cosmetics, 9ml
3. Czerwony lakier hybrydowy od Dass Cosmetics, 9ml

 4. China glaze Royal Tease, 14ml
5. China glaze 003 Go Crazy Red, 14ml

6. Oliwka pielęgnacyjna do skórek o zapachu truskawki i wiśni od AR Style, 15ml
7. Top coat od Euro Fashion, 15ml
8. Preparat do zmiękczania skórek od Nail Design, 15ml

9. Płytka do zdobień, Nail Art 

10. Błękitny lakier Safari, nazwa nieznana, 12ml. Skusiłam się na niego dzięki Waszym recenzjom, gdyż w swojej kolekcji nie posiadałam żadnego lakieru tej firmy.

11. Lakiery z O.P.I to moje kryształy. Cieszę się z ich zakupu jak dziecko. Są to cztery lakiery po 3,75ml z kolekcji wiosenno - letniej 2012 zatytułowanej "Holland". Moje kolorki to (od lewej): 
* I Have a Herring Problem
* Red Lights Ahead...Where?
* Kiss Me on My Tulips
*Pedal Faster Suzi!

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

7 comments

Write comments
Magdawe
AUTHOR
29 lutego 2012 14:02 delete

Fajne łupy :)
Czy możesz zdradzić ile zapłaciłaś za ten komplet OPI?

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
29 lutego 2012 14:21 delete

jej, zazdroszczę zakupów. :)

Reply
avatar
asia:)
AUTHOR
29 lutego 2012 16:19 delete

ten niebieski lakier bardzo i się podoba:)

Reply
avatar
29 lutego 2012 17:57 delete

wrzosik z OPI pieknyyy:)

Reply
avatar
MintElegance
AUTHOR
29 lutego 2012 19:25 delete

ciekawe czy w Łodzi tez organizują takie targi kosmetyczne...pewnie tak, muszę tylko sie wywiedzieć gdzie i kiedy:D

Reply
avatar
29 lutego 2012 21:05 delete

Odpowiem na wszelki wypadek jeszcze tutaj, gdyby innych to też interesowało: 49zł

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
5 marca 2012 21:04 delete

Ale zdobycze, pokazuj jak najszybciej lakiery OPI i CHG:)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com