French

sobota, lutego 04, 2012 3 Comments A+ a-

Tego french'a wykonałam na paznokciach mojej koleżanki, która wybierała się na studniówkę. French zawsze kojarzy mi się z delikatnością i kobiecością, a także uniwersalnością. Koleżanka założyła czarną sukienkę, więc taki manicure pasował wręcz idealnie. A do tego jej długie, zadbane paznokcie nie wymagały większych poprawek. Mam nadzieję, że sama właścicielka świetnie się w nich czuła.


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

3 comments

Write comments
Sophia
AUTHOR
4 lutego 2012 10:18 delete

tak mój tatuaż ma znaczenie... bo taniec łączy się z muzyką a ja kocham taniec! :))
a paznokietki bardzo ladne :)

pozdrawiam i dziekuje za komentarz :)
obserwuje ;)

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
8 lutego 2012 16:05 delete

Śliczne, właścicielka na pewno zadowolona.

Reply
avatar
19 lutego 2012 00:06 delete

Bardzo ładne paznokcie! Takie skromne i urocze :))

Dziękuję za dodanie bloga do listy :)

Pozdrawiam i na pewno obserwuję! :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com