Miss selene 204 + Essence

czwartek, lutego 16, 2012 4 Comments A+ a-

Dzisiaj Tłusty Czwartek, a moja notka dosyć nietypowa i niezwiązana z tą okazją :). W ostatnią niedzielę odbyła się wreszcie moja własna studniówka ( tak wiem...niedziela to dziwny dzień tygodnia, jak na takie uroczystości ). Chciałam, aby mój wzorek był bardzo skromny i nie rzucał się w oczy. Wybrałam odcień który pasował do mojej granatowej sukienki ze srebrnymi dodatkami.

Jako lakier podkładowy użyłam Miss selene 204. Na kciukach i palcach serdecznych wykonałam wzorek na całą płytkę srebrnym lakierem do wzorków z Essence. Blaszka pochodzi też z Essence. A oto i efekt:



Bawiłam się tak dobrze, że aż się przeziębiłam ;)

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

4 comments

Write comments
asia:)
AUTHOR
16 lutego 2012 13:22 delete

bardzo ładne pazurki:)

Reply
avatar
16 lutego 2012 21:05 delete

Uwielbiam ten kolor na paznokciach :)

Reply
avatar
17 lutego 2012 08:00 delete

Firma essence jest doskonała! Mam z niej wiele kosmetyków! Kolor cudowny!

Reply
avatar
Ania.
AUTHOR
17 lutego 2012 09:37 delete

bardzo ładny kolorek;)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com