Recenzja Essence Return to Paradise 04 fruit punch

wtorek, lutego 21, 2012 4 Comments A+ a-

Fruit punch... Świeży, jak dla mnie dyniowy kolorek z drobinkami migoczącego w świetle złota. Lakier idealny na wakacje, a przy opalonej skórze musi się pięknie komponować. 

A teraz kilka informacji:
Buteleczka o ładnym kształcie, pasującym do dłoni, o pojemności 10 ml. Jeżeli chodzi o krycie, to niestety ode mnie minusik. Mimo starania się, po dwóch warstwach lakier nie pokrył równomiernie całego paznokcia. Nie jestem zwolenniczką nakładania 3 warstw koloru bo, gdy dodamy do tego bazę i warstwę utwardzacza, to tworzy się spora "skorupa".
Jest to lakier dosyć rzadkiej konsystencji. Jeżeli chodzi o trwałość to tak, jak reszta lakierów z Essence - u mnie max 2 dni bez odprysków.

Ogólna ocena:
Ciekawy, egzotyczny kolor; ładna buteleczka; pracochłonne rozprowadzanie; zapach niedrażniący; trwałość przeciętna.

Zdjęcie w świetle sztucznym, 3 warstwy koloru
Zdjęcie w świetle sztucznym, 3 warstwy koloru

Niestety oba zdjęcia nie oddają prawdziwego koloru lakieru.

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

4 comments

Write comments
Kamila
AUTHOR
22 lutego 2012 11:34 delete

śliczny kolorek. uwielbiam kolory limitowanych lakierów Essence - szkoda, że tak szybko mi odpryskują. :( zapraszam do wzięcia udziału w moim pierwszym rozdaniu: http://kkamilaa.blogspot.com/2012/02/zapraszam-na-moje-pierwsze-rozdanie.html

Reply
avatar
22 lutego 2012 13:17 delete

Co tam :D Co myślisz o Korei?:)

Reply
avatar
Katsuumi
AUTHOR
22 lutego 2012 22:35 delete

Aaaaa śliczny!!! :) dziękuję za odwiedziny ;)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com