Błękit z granatem

piątek, marca 02, 2012 11 Comments A+ a-

Paznokcie wykonane dość dawno,ale zapomniałam wrzucić je na bloga :). Korzystając z tego, iż mam zdjęcia całości przebiegu wzorku, napisze mój pierwszy "step by step"...

Wzorek wykonałam  za pomocą dwóch lakierów:
* niebieski: Golden Rose Preety Color 172
* granat: Miss selene 222

Moje mani jest bardzo łatwe. Myślę, że nie potrzeba instrukcji, ale może komuś się kiedyś przyda ;). Przykro mi, że zdjęcia są kiepskiej jakości, jednakże nie potrafię dobrze ustawić ostrości, gdy robię zdjęcie w nocy :).

Efekt:




Step by step

1. Dwie warstwy błękitnego lakieru.
2. Po dokładnym wyschnięciu przyklejamy paski do chewron'u.


3. Końcówki paznokci malujemy na granat.
4. Po odklejeniu pasków, sondą malujemy granatowe kropki.
5. Całość pokrywamy utwardzaczem.

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

11 comments

Write comments
angees
AUTHOR
2 marca 2012 13:38 delete

Świetnie wyglądają ;)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
2 marca 2012 13:56 delete

ładnie się prezentują. :)

Reply
avatar
asia:)
AUTHOR
2 marca 2012 16:42 delete

fajne połączenie:)

Reply
avatar
ejndzel
AUTHOR
2 marca 2012 18:28 delete

Świetnie to wygląda! Bardzo mi się podoba:)

Reply
avatar
Marta
AUTHOR
2 marca 2012 19:28 delete

super paznokcie! też się tym ostatnio zaczęłam zajmowac, efekt w notce na blogu :)
zapraszam i pytanie: obseerwujemy?

Reply
avatar
MintElegance
AUTHOR
2 marca 2012 21:08 delete

ładnie wyglądają:)

Reply
avatar
lidzia007
AUTHOR
3 marca 2012 18:34 delete

pięknie wyglądają :) Mam ten błękitny lakier :), a pasków tego typu jeszcze nigdy nie używałam ;o

Reply
avatar
Let's try
AUTHOR
3 marca 2012 19:35 delete

świetny pomysł na paznokcie;)
na pewno wypróbuje.
dziękuję bardzo za odwiedziny, również dodaję do obserwowanych;)
pozdrawiam.

Reply
avatar
Marta
AUTHOR
4 marca 2012 11:33 delete

dziękuję :* ojeej! mam 3 kolorowe oczy :)

Reply
avatar
4 marca 2012 17:51 delete

:D genialne połączenie :)

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
5 marca 2012 21:05 delete

Bardzo ładnie i chevron wyszedł Ci super starannie.

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com