China Glaze Royal Tease + naklejki oraz Projekt Tęcza

niedziela, marca 25, 2012 9 Comments A+ a-

China Glaze Royal Tease to piękny, ciemny fioletowo-winogronowy lakier. Świetnie się rozprowadza, szybko wysycha, krycie niestety po trzech warstwach. Posiada shimmer widoczny na zdjęciach :). Na Targach zapłaciłam za niego 10 zł i jestem dumna z tego zakupu :).








jedna warstwa
dwie warstwy
trzy warstwy
A teraz wzorek :). Przykleiłam zwykłe, białe naklejki-kwiatki z Top Choice, a sondą wykonałam kropki :)



Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w "Projekcie Tęcza", którego autorką jest Panna Dominika


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

9 comments

Write comments
Łowczyni
AUTHOR
25 marca 2012 22:49 delete

Ślicznie wyglądaja te naklejki, myslałam, ze to malowane:)
Kurczę taką cenę za China Glaze mogłabym dać! Czemu ja nie trafiam na takie okazje?:(

Dzięki za komplement dotyczacy moich rózanych pazurków, aż się zarumieniłam :)

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
25 marca 2012 23:01 delete

Super kolor i do tego opłacało się za taką cenę. Z wzorkiem ślicznie się prezentuje.

Reply
avatar
Heaven
AUTHOR
26 marca 2012 22:23 delete

Piękne :)

http://fashion-whoknow.blogspot.com/

Reply
avatar
Vale ♥
AUTHOR
26 marca 2012 23:17 delete

This purple color is amazing =)
If you want let's follow each other on google, Bloglovin and Facebook page ;)
Fashion and Cookies
Fashion and Cookies on Facebook
Follow me on Bloglovin
My Twitter

Reply
avatar
sauria80
AUTHOR
27 marca 2012 09:50 delete

piękne! masz talent :) p.s zapraszam na konkurs Orly Cool Romance :)

Reply
avatar
Vale
AUTHOR
27 marca 2012 20:37 delete

Beautiful pics!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!!
WWW.ZAGUFASHION.COM
ZAGU FACEBOOK PAGE
bloglovin follower

Reply
avatar
anglistyka
AUTHOR
5 maja 2012 13:44 delete

Mój niestety nie zasycha w 100%. Jest ciągle miękki i łatwo go uszkodzić. :/

Reply
avatar
12 maja 2012 19:59 delete

a może jest to wina bazy lub utwardzacza ? niestety czasami też zdarzają się wadliwe buteleczki :( rada: ja zawsze nakładam bardzo cienkie warstwy i czekam aż każda dokładnie wyschnie i myślę, że zapobiega to w znacznym stopniu wszelkim uszkodzeniom.

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
30 czerwca 2012 10:12 delete

jeszcze kilka miesięcy temu za taką cenę kupiłabym kilka Chiniaków, ale teraz znalazłam trwalszy i tańszy odpowiednik, mianowicie lakiery Flormar. :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com