Czy ważce uda się osiągnąć cel :D ?

niedziela, marca 11, 2012 9 Comments A+ a-

Obserwując inne paznokciowe blogi zauważyłam, iż modny jest motyw "latającej pszczółki". Ja postanowiłam wymyślić coś nowego i wykonałam "latającą ważkę" :D


Jak wykonałam?
1. Jako lakier podkładowy użyłam dwie warstwy Essence Crazy about Colour 003.
2. Na kciuku i palcu serdecznym, wykorzystując stemple z Nail Art zzrobiłam ważki. Białym linerem namalowałam przerywaną linię.
3.Wtopiłam zielone, okrągłe cyrkonie (duże na początek i zakończenie "drogi", mniejsze jako główki moich ważek).
4. Całość pokryłam utwardzaczem.






Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

9 comments

Write comments
lidzia007
AUTHOR
11 marca 2012 12:47 delete

pomysłowe :) i świetnie Ci wyszło :))

Reply
avatar
Let's try
AUTHOR
11 marca 2012 13:23 delete

genialny ten wzorek:)
szkoda, że ja nie umiem sobie takiego namalować.
pozdrawiam.

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
11 marca 2012 13:25 delete

proste i ładne. :)

Reply
avatar
Łowczyni
AUTHOR
11 marca 2012 13:25 delete

Śliczne, widziałam kiedys coś podobnego z pszczółką, ale te są bardziej eleganckie i nadające się na każdą okazję, a pszczółka była ciut dziecinna :)Kiedyś się tą ważką zainspiruję:)

Reply
avatar
asia:)
AUTHOR
11 marca 2012 17:29 delete

świetny pomysł :) wykonanie też śliczne:)

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
12 marca 2012 12:52 delete

Ale super pomysł, Świetny mani.

Reply
avatar
ejndzel
AUTHOR
12 marca 2012 19:40 delete

Ale pomysłowo! :) Świetnie :))

Reply
avatar
Paula
AUTHOR
15 marca 2012 21:12 delete

wyszło świetnie! :)

Reply
avatar
Paramore
AUTHOR
29 marca 2012 14:18 delete

Świetny pomysł! Wyszło bardzo starannie :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com