Miss selene 204

czwartek, marca 22, 2012 11 Comments A+ a-

Dzisiaj wzorek z wykorzystaniem lakieru Miss selene 204. Dodałam duże, granatowe cyrkonie i piegi.











Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

11 comments

Write comments
Łowczyni
AUTHOR
22 marca 2012 15:36 delete

Strasznie podoba mi się ta wielka granatowa cyrkonia...Wygląda jak drogocenny kamień jakiś, albo kropla wody zabarwionej na granatowo, pięknie :)

Reply
avatar
lidzia007
AUTHOR
22 marca 2012 16:24 delete

na pierwszym zdj. kolor lakieru jest przepiękny :) perfekcyjnie pomalowane pazurki + delikatne zdobienie i całość wygląda idealnie :)

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
22 marca 2012 16:31 delete

Bardzo eleganckie zdobienie, pięknie wyszło.

Reply
avatar
asia:)
AUTHOR
22 marca 2012 17:31 delete

świetny pomysł:)

Reply
avatar
ejndzel
AUTHOR
22 marca 2012 21:06 delete

Super, bardzo elegancko i efektownie:)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
22 marca 2012 21:16 delete

ładne, takie delikatne... jak Ci się sprawdzają lakiery Miss Selene? ja używałam kilku i każdy mega długo schnie, albo wcale nie schnie, choć są nowe. kiedyś (tj jeszcze z 5 lat temu) były lepszej jakości - były moimi pierwszymi lakierami. :P

Reply
avatar
22 marca 2012 21:44 delete

Używam utwardzacza z Euro Fashion (nakładam go jeszcze na mokry lakier), czekam 10 minut i wszystko idealnie suche :)

Reply
avatar
Lancy
AUTHOR
24 marca 2012 18:30 delete

Love your blog and I am your New Follower!! <3

http://makeupandbeautytips-home.blogspot.in/

Reply
avatar
Sabrina Musco
AUTHOR
25 marca 2012 03:25 delete

beautiful nails!!!i'm following your blog!!!

Reply
avatar
angees
AUTHOR
26 marca 2012 21:00 delete

Piękny granat i ładne zdobienie ;)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com