Recenzja Astor Fash'n Studio nr 74

środa, marca 14, 2012 3 Comments A+ a-

Nie wiem czy jest to kwestia tego, iż lakier kupowałam już bardzo dawno temu i do tego na promocji w Rossmannie, ale jestem nim całkowicie zażenowana. Po napisaniu notki, lakier od razu wyląduje w śmietniku. Kolor może i ciekawy, krycie też nie jest złe, bo wystarczą dwie cienkie warstwy...ale jeżeli chodzi o rozprowadzanie i wysychanie to tragedia. Lakier się lepi, jest gęsty, a mimo to rozlewa się na skórki. Po trzech godzinach nadal czułam, że nie wysechł i muszę uważać na każdy mój ruch. Ostatecznie starłam go czując wielki niesmak. 



 

Na skórkach mam nałożoną oliwkę, dlatego tak się świecą. Już po wtopionych kółkach widać, że lakier jest strasznie gęsty.

A jakie jest Wasze zdanie na temat lakierów z Astor? Może akurat trafiłam na wadliwą buteleczkę...

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

3 comments

Write comments
ejndzel
AUTHOR
14 marca 2012 14:11 delete

nigdy nie używałam, szkoda, ze tak Cię zawiódł ;/

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
14 marca 2012 16:09 delete

no faktycznie nieciekawy. :( ja mam jeden lakier Astora z serii Quick&go (chyba nie przekręciłam nazwy) i sprawuje się dobrze. może po prostu trafiłaś na jakiś stary lakier.

Reply
avatar
Łowczyni
AUTHOR
15 marca 2012 22:46 delete

Kolor świetny, szkoda, że jakośc nie fajna. Ja mam lakier z Astora innej serii (chyba własnie quick&go) i jestem bardzo zadowolona.

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com