Recenzja O.P.I Kiss Me on My Tulips H59 + wzorek ze stemplem od Essence

piątek, marca 16, 2012 5 Comments A+ a-

Ostatnio była negatywna opinia różowego lakieru, więc dziś troszkę pozytywów. Recenzja będzie dotyczyła lakieru pochodzącego z kolekcji Holland od O.P.I o przesłodkiej nazwie Kiss Me on My Tulips.
Jest to gorący, ciemny róż. Krycie u mnie po trzech warstwach. Lakier bardzo szybko wysycha, dlatego trzeba spieszyć się z malowaniem, żeby nie zostały smugi (ja niestety chciałam pomalować za dokładnie i efekt wyszedł odwrotny od zamierzonego, gdyż widać nierówności). Lakier nie posiada shimmer'a. Co do ceny, ja za 3,75 ml zapłaciłam około 12 zł i sądzę, że więcej bym za niego nie dała.




Do lakieru dodałam "psie łapki" z blaszki od Essence. A oto efekt:


Z dedykacją dla Pana Ł.

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

5 comments

Write comments
Magdawe
AUTHOR
16 marca 2012 13:36 delete

Ależ różowo tu dzisiaj u Ciebie :)

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
16 marca 2012 15:24 delete

Urocze łapki. Trochę słabe krycie jak na OPI. Kolor bardzo kobiecy.

Reply
avatar
Łowczyni
AUTHOR
19 marca 2012 00:54 delete

Łapki są przekochane:)

Reply
avatar
angees
AUTHOR
26 marca 2012 21:03 delete

świetny odcień ;) Nie każdy róż mogłabym nosić na paznokciach ;D ale taki mi się podoba, szczególnie w okresie wakacyjnym ^^

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
24 czerwca 2012 15:20 delete

śliczny róż - łapki dodają mu uroku. :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com