Czwarty tydzień "Projektu Tęcza", czyli Wibo So Matte 04

niedziela, kwietnia 29, 2012 3 Comments A+ a-

Dzisiaj mija równo czwarty tydzień projektu tęcza :). Kolorem przewodnim na ten dzień jest ZIELEŃ. Osobiście nie przepadam za zielenią na paznokciach, ale wzorek jako tako przypadł mi do gustu. Lakier podkładowy to matowy odcień oliwki od Wibo. Dwoma innymi zielonymi lakierami zrobiłam wzorek za pomocą igły :).




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

3 comments

Write comments
Kamila
AUTHOR
29 kwietnia 2012 12:47 delete

nie podoba mi się zieleń bazowa, ale wzorek ładny.

Reply
avatar
Maaartucha
AUTHOR
29 kwietnia 2012 13:10 delete

A mi się bardzo podobają. Genialny efekt :)

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
30 kwietnia 2012 20:08 delete

Świetny militarny mani:)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com