Golden Rose with Protein 206

czwartek, kwietnia 26, 2012 5 Comments A+ a-

Dzisiaj krótka recenzja mojego ostatniego nabytku z Golden Rose.

Co mówi producent?
 "Wysokiej jakości seria szybkoschnących lakierów do paznokci. Dzięki zawartości protein jedwabiu, lakier chroni i odżywia paznokieć. Wysokiej jakości pędzelek ułatwia aplikację. Posiada bogatą kolorystykę (12,5ml).
Produkt nie zawiera formaldehydu, toluenu, dbp i kamfory "

Moja opinia

Kremowy odcień o numerze 206, słabo kryjący ( musiałam nałożyć trzy warstwy),  ale myślę, że pasowałby do zwykłego french'a. Schnie przeciętnie, chociaż nakładając trzecią, cienką warstwę wiedziałam, że oczekiwanie na wyschnięcie na pewno się przedłuży. Co do zawartości protein jedwabiu, żadnej różnicy nie wyczułam między tym, a innymi lakierami (może dlatego, iż użyłam go po raz pierwszy i najpierw nałożyłam na paznokcie bazę).
























Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

5 comments

Write comments
ejndzel
AUTHOR
26 kwietnia 2012 10:58 delete

delikatny i nienachalny :)

Reply
avatar
aliczkaa
AUTHOR
26 kwietnia 2012 13:45 delete

Śliczny bananek, szkoda że te lakiery mają takie słabe krycie :/ Mam ich kilka i praktycznie każdy robi prześwidy.

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
26 kwietnia 2012 14:42 delete

szczerze, to spodziewałam się gorszego krycia. :) a kolor świetny.

Reply
avatar
Chris
AUTHOR
26 kwietnia 2012 14:49 delete

Hello! After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot"
For this is the very simple, just follow our blog, enter your Country, your blog url, and you will automatically integrate into the Country list.
We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world to share with us the different passions, fashion, paintings, artwork, photos, poems and so be able to find in other countries people with similar passions.
I think this community could also interest you.
Have a great day with the hope that you follow our blog "Directory".
After your approval to join us, you will receive your badge
Regards
Chris
To find out, click on the link below:
http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com