Łowy z Dnia Glamour

poniedziałek, kwietnia 23, 2012 4 Comments A+ a-

W sobotę odbył się długo wyczekiwany Dzień Glamour. Razem z przyjaciółką wybrałyśmy się na dzikie łowy do pobliskiej galerii handlowej. Ludzi mnóstwo, kolejki do przymierzalni "kilometrowe", w końcu można powiedzieć, że prawie nic nie kupiłyśmy ;). Oczywiście ja, jako początkująca lakieromaniaczka namówiłam ją do odwiedzin Golden Rose. Korzystając z 20-procentowej zniżki zakupiłam:


1. Classics Charming 68
2. Classics Charming 67
3. Golden Rose Sweet Color 38 (kupiłam go po raz drugi, gdyż uwielbiam jego malinowy kolor)
4. Golden Rose With Protein 206

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

4 comments

Write comments
jjjustii
AUTHOR
23 kwietnia 2012 19:56 delete

Też bym się na pewno pokusiła jakbym się natknęła na zniżkę.

Reply
avatar
ejndzel
AUTHOR
24 kwietnia 2012 15:16 delete

ooo, śliczna zieleń i malina :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com