Pedal Faster Suzi !

niedziela, kwietnia 01, 2012 9 Comments A+ a-

Pedal Faster Suzi ! NL H60 od O.P.I to delikatny, lawendowy róż ze srebrzystym shimmerem. Aby dodać jeszcze większej słodyczy mojemu mani, dodałam materiałowe kokardki i sondą namalowałam białe kropki.




jedna warstwa
dwie warstwy
trzy warstwy
Od zawsze miałam problem z przyklejaniem ozdób, aby trzymały się przynajmniej do pojawienia się pierwszego odprysku na lakierze. Na jakimś forum internetowym przeczytałam, iż dobrze jest wtapiać ozdoby na zwykły klej do tipsów. Efekt świetny - materiałowe gwiazdki trzymały się rewelacyjnie. Ściągnęłam je przy pomocy pęsetki.

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

9 comments

Write comments
jjjustii
AUTHOR
1 kwietnia 2012 15:39 delete

Śliczny mani, taki romantyczny.

Reply
avatar
ejndzel
AUTHOR
1 kwietnia 2012 16:14 delete

Ale pięknie :) bardzo dziewczęco.

Reply
avatar
angees
AUTHOR
1 kwietnia 2012 22:10 delete

Ładny ten OPI ;) i zgodzę się z ejndzel - dziewczęco bardzo

Reply
avatar
Łowczyni
AUTHOR
2 kwietnia 2012 16:04 delete

Rzeczywiście bardzo słodkie te pazurki, w mój gusta trafiają:)

Reply
avatar
Marta
AUTHOR
2 kwietnia 2012 16:43 delete

ahaha Pedal ;D
super wyszły paznokcie :*

Zapraszam na nową notkę :)

Reply
avatar
Maaartucha
AUTHOR
2 kwietnia 2012 23:01 delete

Jejku, chyba się zakochałam ! <3
Są przesłodkie i przemiękne!
Pozdrawiam :)

Reply
avatar
WalkingOnAir
AUTHOR
12 kwietnia 2012 16:53 delete

Bardzo ładny kolor lakieru do paznokci :) A całość bardzo subtelna i słodka :))

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
24 czerwca 2012 15:20 delete

szkoda, że OPIki są takie drogie. :(

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com