Tag

wtorek, kwietnia 17, 2012 1 Comments A+ a-

Zostałam otagowana przez Asię ( bardzo dziękuję Ci kochana, gdyż to jest mój pierwszy tag ;) ).

Zasady:
1. Dodaj zdjęcie TAGu. 
2. Napisz, kto Cię otagował. 
3. Wybierz najlepsze i najgorsze kosmetyki z kategorii: 
- Lakiery i odżywki do paznokci 
- Cienie do powiek i tusze do rzęs 
- Eyelinery i kredki do oczu 
- Podkłady, pudry, korektory i bazy pod makijaż 
 - Błyszczyki i szminki 
oraz uzasadnij swój wybór. 
4. Otaguj pięć lub więcej blogerek.

Zapraszam do lektury :)

1.  Lakiery i odżywki do paznokci

Jak wiecie jestem wielką miłośniczką wszystkich kolorowych buteleczek z lakierami. Nie mam jednakże swojej ukochanej firmy, z której jestem w 100% zadowolona. Jeżeli mam coś polecić to na warsztat idzie Miss selene. Są tanie, dostępne praktycznie na każdym osiedlowym bazarku, szeroka gama kolorystyczna, krycie i trwałość porównywalna z droższymi lakierami, a więc prawie same plusy. Nie polecam kupować bazarowych lakierów za 1zł i do tego ciemnych kolorów ( śmierdzą, zawierają szkodliwe substancje i do tego farbują płytki...fuu). Co do odżywek...mam złe wspomnienia z firmą Joko ( strasznie szybko gęstniały i nawet nie zużywając połowy buteleczki musiałam ją wyrzucić) i od tamtej pory stwierdziłam, że te "specyfiki" w ogóle nic nie dają...a zresztą nie potrafię wytrzymać całej kuracji, bo nie lubię mieć jednego koloru na paznokciach przez tak długi czas.

2. Cienie do powiek i tusze do rzęs.
Obecne używam cieni do powiek od Sephora i jestem z nich zadowolona. Bardzo fajna pigmentacja, szeroka gama kolorów i dosyć długo utrzymują się na powiecie. 
Niestety należę do posiadaczek krótkich i jasnych rzęs, ale na szczęście są takie tusze, jak np. Max Factor False Lash Effect. Uważam go za genialny produkt i wprost idealny dla mnie. Nie skleja, pogrubia, wydłuża i przede wszystkim nie wywołuje uczulenia. Nie zawiodłam się także na tych dwóch cudeńkach: Build-Up Mascara Extra Volume IsaDora oraz Pulse Perfection Vibrating Mascara Maybelline.



3. Eyelinery i kredki do oczu 

Na co dzień nie ozdabiam moich oczu kredkami. Wstyd się przyznać, ale żeby zrobić równą kreskę muszę stać skupiona z 15 minut przed lustrem z pęczkiem patyczków nasączonych płynem do demakijażu. Jeżeli jednak uda mi się wyłuskać troszkę czasu używam czarnej kredki z Gosh'a lub Sephory. W mojej kosmetyczce posiadam także Liquid Eyeliner Essence, którego nałożenie męczy mnie strasznie, ale efekt wychodzi najlepszy. Latem korzystam z kolorowej serii Essence ( do końca nie jestem z tych kredek zadowolona, gdyż są bardzo miękkie i trudno się je temperuje, co jest równoznaczne z nierównym nakładaniem ). 




4. Podkłady, pudry, korektory i bazy pod makijaż

Od kiedy pamiętam nie używałam innego pudru, jak Max Factor Creme Puff. Nie uczula, ma neutralny zapach, wtapia się w odcień skóry i nie daje "efektu maski". 
Podkładów i baz pod makijaż nie używam, ale polecam korektor Avon pod oczy i Clear Skin Avon do zakrycia niedoskonałości.






5. Błyszczyki i szminki

W okresie zimowym, kiedy moje usta przeżywały kryzys, ratunkiem okazał się balsam Tisane ( według mnie produkt godny polecenia w 100%). Uwielbiam także całą serię Nivea i pomadki z Bell ( są tanie, a dosyć długo utrzymują się na ustach i co najważniejsze przepiękna gama kolorystyczna ).














Do tagu zapraszam:
http://lidzia007.blogspot.com/
http://jjjustii.blogspot.com/
http://calisiadiy.blogspot.com/
http://magdawe02.blogspot.com/
http://kolorowy-kuferek.blogspot.com/

Wybaczcie dziewczyny, jeżeli brałyście udział już w tym Tagu :)





Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

1 comments:

Write comments
jjjustii
AUTHOR
18 kwietnia 2012 17:29 delete

Dziękuje za otagowanie, nie brałam jeszcze udziału także chętnie skorzystam z zaproszenia:) Muszę się rozejrzeć gdzieś za lakierami Miss selene - w mojej okolicy jakoś ich brakuje.

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com