Trzeci tydzień "Projektu Tęcza" - żółty

niedziela, kwietnia 22, 2012 5 Comments A+ a-

Czas pędzi błyskawicznie. Jak sobie pomyślę, że w najbliższy piątek zamknę rozdział w moim życiu pod tytułem "czasy licealne", to aż mnie ciarki przechodzą. Matura tuż, tuż...ale przejdźmy do dzisiejszego wzorku. Żółty kolor to nie jest coś, co jest pożądane na moich paznokciach. Ten kolor jakoś mi "nie leży", no ale tęcza, to tęcza :). Lakierem podkładowym jest Miss Selene o numerze 13. Dodałam piegi oraz kawałki postrzępionych papierków.


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

5 comments

Write comments
aliczkaa
AUTHOR
22 kwietnia 2012 12:46 delete

'Matura to bzdura' tak mi powtarzali lata temu ;)
I też nie lubię żółtych lakierów, wole róże :P

Reply
avatar
22 kwietnia 2012 14:28 delete

ojej ale śliczne paznokcie! źółtek sam w sobie bardzo przeciętny, a z dodatkami wygląda naprawdę uroczo :)

Reply
avatar
lidzia007
AUTHOR
22 kwietnia 2012 16:42 delete

kojarzy mi się z kurczakiem, który wykluwa się ze skorupki ;)) ładnie :)

Reply
avatar
ejndzel
AUTHOR
22 kwietnia 2012 21:48 delete

dokładnie tak :D
oryginalnie i ciekawie :) i ładnie!

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com