Piąty tydzień "projektu tęcza" - nieieski, czyli Safari HD30 i Miss selene 222

niedziela, maja 06, 2012 4 Comments A+ a-

Dzisiaj już piąty tydzień Projektu Tęcza - NIEBIESKI i nie ukrywam, że jest on moim ulubionym. Wzorków z użyciem niebieskiego nigdy dość :). Niestety czas matur dopiero rozpoczęty, więc mogłam sobie pozwolić tylko na jeden pomysł.

Jak wykonałam?
* dwie warstwy lakieru Safari
* lakierem Miss selene 222 zrobiłam "falkę"
* srebrnym oddzieliłam dwa odcienie niebieskiego























Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

4 comments

Write comments
WalkingOnAir
AUTHOR
6 maja 2012 12:51 delete

Świetny wzorek :)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
6 maja 2012 12:57 delete

proste i fajne. :)

Reply
avatar
lidzia007
AUTHOR
6 maja 2012 16:31 delete

o jakie ładne :))

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
6 maja 2012 22:55 delete

Bardzo ładne połączenie, pazurki z klasą.

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com