Podsumowanie Projektu Tęcza

środa, maja 23, 2012 8 Comments A+ a-

Projekt Tęcza na moim blogu mogę uznać za zakończony :). Dziękuję bardzo twórczyni  i organizatorce projektu: Pannie Dominice. Jestem szczęśliwa, że mogłam wziąć w nim udział i świetnie spędzać czas tworząc coraz to nowe wzorki. Czy któryś z nich przypadł Wam jakoś wyjątkowo do gustu?

Chciałam także pochwalić się, że od dzisiaj oficjalnie mam wakacje! Jestem świeżo po maturalnym stresie, ale teraz już tylko zostanie oczekiwanie na ostateczne wyniki. Wkrótce będziecie mogły/li śledzić zmiany na moim blogu, a będzie ich całkiem sporo :). Ten miesiąc będzie wielką metamorfozą bloga. Może macie pomysły/ rady / propozycje ?

A teraz zapraszam do oglądania zestawienia wzorków ze wszystkich tęczowych tygodni :)

Tydzień pierwszy
Drugi tydzień















Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

8 comments

Write comments
tysialikethis
AUTHOR
23 maja 2012 13:46 delete

wszystkie są bardzo ładne :)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
23 maja 2012 19:45 delete

Wszystkie bardzo ładne ale tydzień drugi najbardziej mnie urzekł :)

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
24 maja 2012 00:11 delete

Trzeci, siódmy i piąty - moje faworyty:)

Reply
avatar
Ioana-Carmen
AUTHOR
24 maja 2012 12:15 delete

Beautiful!
Enjoy, and feel free to visit me. I hope you will consider of following each other! What do you think?

KISSEEEEES

FashionSpot.ro

Reply
avatar
Irene
AUTHOR
24 maja 2012 15:22 delete

Amazing nails!!
I've just found your blog and I love it!!

http://sweetcherryblogger.blogspot.com/

Reply
avatar
24 maja 2012 19:47 delete

ZOLTE- MOJE ULUBIONE :) ZAPRASZAM NA ROZDANIE http://nikivonmakeup.blogspot.com

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
27 maja 2012 12:42 delete

różowy tydzień najlepszy. :)

Reply
avatar
Nails
AUTHOR
25 czerwca 2012 14:44 delete

siódmy i czwarty najlepszy. :D na Twoim blogu nie trzeba zmian ;)
zapraszam tuu ---> http://nailscity.blogspot.com/

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com