Szósty tydzień "Projektu Tęcza" - fiolet

niedziela, maja 13, 2012 11 Comments A+ a-

Dzisiaj już 6 tydzień projektu tęcza, a mi zostały jeszcze trzy maturalne egzaminy. Fioletowy lakier Crystal Strenght od Lovely to idealny lakier do rozmazywanych igłą wzorków. Pomysł na mani podsunął mi mój ukochany, który zainspirował się zwykłą poduszką :). Rozmazane "listki" to lakier Miss selene 208.


























Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

11 comments

Write comments
Kamila
AUTHOR
13 maja 2012 12:19 delete

ja to raz w tygodniu mam problem z wymyśleniem sensownego manicure z jakimś wzorkiem, a Ty co post, to nowy pomysł. :)

Reply
avatar
Kate
AUTHOR
13 maja 2012 12:37 delete

bardzo lubię ten lakier:) taki letni jest ;) a wzorek jest uroczy :) pozdrawiam

Reply
avatar
lidzia007
AUTHOR
13 maja 2012 13:36 delete

robiłam kiedys ten wzorek :) ale listki robiły za serduszka ;) uroczo to wygląda

Reply
avatar
tysialikethis
AUTHOR
13 maja 2012 20:03 delete

ładny ten fiolecik:)

Reply
avatar
Dagusia
AUTHOR
14 maja 2012 13:14 delete

ale śliczne- kocham lakiery z tej serii ;)

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
14 maja 2012 22:25 delete

Bardzo ładnie, listki jak robaczki:)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
15 maja 2012 14:11 delete

Śliczny kolor, uwielbiam takie :)

Reply
avatar
GiTaRzYsTkA
AUTHOR
20 maja 2012 10:18 delete Ten komentarz został usunięty przez autora.
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com