Wibo + naklejki

czwartek, maja 03, 2012 4 Comments A+ a-

Dzisiaj szybki i łatwy wzorek. Dwie warstwy lakieru Vibo French Manicure 06 ( żałuję, że nie nałożyłam trzech warstw). Dodałam naklejki Top Choice, które miałyście już okazję oglądać na moim blogu. Sondą zrobiłam białe kropki.









Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

4 comments

Write comments
jjjustii
AUTHOR
3 maja 2012 12:51 delete

Śliczne te naklejki.

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
3 maja 2012 13:28 delete

ładne, ale chyba lepiej by to wyglądało z dwiema warstwami lakieru. :) mniej byłoby widać końcówki. i zmień sobie etykietę i w tytule z Vibo na Wibo. :)

Reply
avatar
ejndzel
AUTHOR
5 maja 2012 17:29 delete

ojoj jakie ładne te naklejki :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com