Żywa pomarańcz

sobota, maja 26, 2012 8 Comments A+ a-

Golden Rose Classics Charming 67 to jak dla mnie idealny kolor na upalne, wakacyjne dni. W pomieszczeniu jest lekko przygaszony, ale na słońcu nabiera żywszej, ciemniejszej barwy. Krycie po dwóch warstwach, troszkę zostawia pędzelek smugi, ale wystarczy nabrać grubszą warstwę i wszystko dobrze się pokrywa. Schnie jak każdy Golden Rose, więc szału nie ma ;).
Dodałam kwiatowe stemple :)


























Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

8 comments

Write comments
tysialikethis
AUTHOR
26 maja 2012 12:47 delete

ładny:)
fajny ten wzorek ;)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
26 maja 2012 16:10 delete

Śliczny lakier a z tym wzorkiem wygląda cudnie :)

Reply
avatar
ejndzel
AUTHOR
26 maja 2012 16:32 delete

i lakier i zdobienie są bardzo ładne :)

Reply
avatar
Kaja
AUTHOR
26 maja 2012 18:20 delete

śliczny kolor i zdobienie idealnie pasuje :)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
27 maja 2012 12:41 delete

ładny kolor. :)

Reply
avatar
28 maja 2012 19:07 delete

widziałam podobny kolor z China Glaze i się na niego czaję i czaję :D

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com