Kilka słów o zmianach...

piątek, czerwca 15, 2012 1 Comments A+ a-

Jak już wcześniej obiecałam wreszcie nadszedł wyczekiwany czas na zmiany. Mój blog przechodzi transformację :). Od kilku dni ciężko nad nim pracuję, ale mam nadzieję, że moje zaangażowanie okaże się owocne. 

Tematyka bloga zostaje bez zmian - nadal tematem przewodnim będą paznokcie. Jednakże zdecydowałam, że od czasu do czasu dodam posty niezwiązane ze światem lakierów i ozdób. Mam nadzieję, że recenzje kosmetyków, świat mody, czy pomysł na spędzenie wolnego wieczoru okaże się dla Was równie ciekawym tematem do czytania.

A teraz słów kilka o zmianach...
Oprócz zmiany szablonu i tła bloga dodałam kilka nowych stron.



O mnie
Znajdziecie tu ogólne informacje dotyczące mojej osoby np. wreszcie zdradziłam prawdziwe imię. W miarę upływu czasu ta zakładka będzie uzupełniana o nowe szczegóły z mojego prywatnego życia, może nawet zdecyduję się na umieszczenie swojego zdjęcia :).

  
 Mój kuferek
Umieszczę tu zdjęcia wszystkich ozdób, przyrządów którymi posługuję się do malowania oraz lakiery. Sądzę, że nad tą zakładką poświęcę najwięcej czasu i podzielę jej odsłonę na kilka etapów. Na razie strona jest w budowie.


Stemplomania 
Pojawienie się stempli do robienia wzorków uważam za jeden z najlepszych paznokciowych wynalazków, dlatego zdecydowałam się, że dla tego tematu stworzę oddzielną stronę. W zakładce "stemplomania" umieszczę zdjęcia wszystkich posiadanych przeze mnie blaszek wraz ze zdjęciami paznokci, które ozdobiłam tym właśnie sposobem. Na razie strona jest w budowie.


Wzorki
Będzie to zakładka przeznaczona przede wszystkim dla osób, które po raz pierwszy są na moim blogu. W tym miejscu zbiorę wszystkie dotychczasowo wykonane wzorki. Na razie strona jest w budowie.


 Kontakt/Współpraca
W razie jakichkolwiek pytań/rad/propozycji piszcie na callais.blog@gmail.com. Pocztę sprawdzam codziennie i w razie możliwości odpisuję od razu :).

Oprócz nowych zakładek na pasku bocznym pojawiło się:


Obecnie testuję jest to lista produktów, których recenzja pojawi się w ciągu paru tygodni.



A teraz mam kilka pytań do Was

Jak oceniacie obecne zmiany na blogu?
Czy pomysł z pojawieniem się notek dotyczących recenzji kosmetyków i innych tematów niezwiązanych z paznokciami uważacie za godny rozważania?
Co chciałybyście/chcielibyście zobaczyć na moim blogu?

I jeszcze jedno...mam problem z umieszczeniem licznika komentatorów ze strony: http://www.bloggersentral.com/2010/02/top-commentators-cloud-widget.html . Ciągle robię jakiś błąd i nie mogę go wykryć :(. Będę wdzięczna za każdą pomoc: callais.blog@gmail.com

 

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

1 comments:

Write comments
Patrycja
AUTHOR
16 czerwca 2012 00:07 delete

Ja jestem za zmianami, chętnie poczytam o kosmetykach i modzie :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com