Naklejki od Essence

piątek, czerwca 08, 2012 4 Comments A+ a-

Kilka miesięcy temu zakupiłam naklejki na całą płytkę od Essence. Przyznam szczerze, że na początku podeszłam do nich bardzo sceptycznie i odkładałam ich wypróbowanie "na potem". Oczekiwany czas jednak nadszedł i postanowiłam, że sprawdzę jak działają ;).

 







Zanim przeczytałam instrukcję nałożyłam bazę i dwie warstwy lakieru Wibo o numerze 43. Nie wiem dlaczego, ale wydawało mi się, że naklejek nie przykleja się na suchą płytkę. Oczywiście potem doczytałam, że niepotrzebnie malowałam...ale postanowiłam, że nie będę ścierać. 








Na szczęście instrukcja jest bardzo czytelna. Oprócz wersji po polsku i w języku angielskim, dołączono również wersję obrazkową ;). 
 








Efekt nie wyszedł porywający, więc wybaczcie, ale to mój pierwszy raz z takimi naklejkami ;). Ogólnie jestem z nich bardzo zadowolona. Troszkę źle dobrałam wielkość naklejek do płytek, ale następnym razem postaram się lepiej to zrobić. Naklejki trzymały mi się ponad tydzień, niestety przy ściąganiu moczyłam paznokcie w zmywaczu, więc troszkę je osłabiłam. 


Ostatnio będąc w Naturze zajrzałam do szafy Essence. Naklejki pochodzą ze starej kolekcji, więc ich nie zastałam. Natomiast miałam szczęście i przy stoisku z promocjami trafiłam na kilka przecenionych kartoników.

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

4 comments

Write comments
Patrycja
AUTHOR
8 czerwca 2012 12:38 delete

Ojej ale prześlicznie, genialny mani :)

Reply
avatar
tysialikethis
AUTHOR
8 czerwca 2012 13:48 delete

u Ciebie wyglądają genialnie :)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
8 czerwca 2012 15:16 delete

ładny efekt. :) ile się trzymają?

Reply
avatar
12 czerwca 2012 22:16 delete

Po czwartym dniu końcówki zaczęły się lekko ścierać. Nic nie odstawało, więc zdjęłam je po 8 dniach :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com