Relacja z pokazu lampionów

piątek, czerwca 22, 2012 4 Comments A+ a-

W środę 20 w okolicach fontann na warszawskim Podzamczu odbył się pokaz lampionów. O 22 lampiony miały być puszczone w niebo. Jak to zwykle bywa, jedni puszczali wcześniej, drudzy później, ale osobiście jestem zadowolona, że mogłam być świadkiem tego widoku :). Oto kilka zdjęć z tego wydarzenia:
PS Mój aparat nie lubi robić zdjęć nocą :)

Dla zainteresowanych jutro w tym samym miejscu odbędą się Wianki. Start 20.00

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

4 comments

Write comments
Mis uñas
AUTHOR
25 czerwca 2012 10:35 delete

Ale to musiało być niesamowite na żywo ;)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
27 czerwca 2012 11:07 delete

Przepiękne widoki :)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
3 lipca 2012 21:28 delete

śliczne fontanny. :) byłam na podobnych w Barcelonie.

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com