Truskawka w wykonaniu Callais

poniedziałek, czerwca 11, 2012 8 Comments A+ a-

Nie ukrywam, że strasznie podobają mi się wszelkie owocowe wzorki. Postanowiłam, że i ja coś zrobię...padło na truskawkę ;). Jako lakier podkładowy użyłam czerwień o nieznanym mi numerze firmy Paloma ( używałam go wcześniej przy walentynkowym wzorku [kilk] )


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

8 comments

Write comments
12 czerwca 2012 05:38 delete

pomysłowe :) bardzo starannie zrobione paznokciowe-truskiiiiii :P

Reply
avatar
ejndzel
AUTHOR
12 czerwca 2012 09:27 delete

mniam, z takimi to miałabym ciągle ochotę na truskawki :D

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
12 czerwca 2012 10:27 delete

Ale truskawy, ślicznie Ci to wyszło :)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
12 czerwca 2012 14:50 delete

ładnie wyszły. :)

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
12 czerwca 2012 16:22 delete

Świetne truskawy, też lubię owocowe wzorki ale chyba nigdy żadnego nie robiłam.

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
12 czerwca 2012 20:14 delete

przypomniało mi się. :) wpadnij do mnie na rozdanie - masz dodatkowy los za aktywność. :) http://kkamilaa.blogspot.com/2012/06/letnie-rozdanie-zapraszam.html

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com