W poszukiwaniu idealnej bazy część 1

sobota, czerwca 16, 2012 9 Comments A+ a-

Kilka miesięcy temu w moje ręce trafiła Odżywka Wygładzająca Płytkę Paznokcia z proteinami pszenicy od firmy Lovely.

Według producenta

"Odżywka wygładza płytkę paznokcia, nadbudowuje ubytki, wypełnia nierówności. Pozostawia paznokcie idealnie gładkie i w doskonałej kondycji. Zapewnia odpowiedni połysk, gładkość i miękkość."


Moja opinia

Przy każdym manicure używałam jej jako bazę pod lakier. Na początku odżywka dobrze się rozprowadzała, świetnie pokrywała płytkę i tworzyła tak, jakby kolejną warstwę paznokcia. Byłam z niej bardzo zadowolona, gdyż to, o czym zapewniał producent w 100% się zgadzało. Niestety nie zużyłam całych 11ml. Z biegiem czasu odżywka zgęstniała, zaczęła długo schnąć i uznałam, że czas na szukanie zamiennika.

cena: około 7zł
kolor: cielisty
czas zużycia: około 3 miesiące
pojemność: 11ml
moja ocena: 4/5

Odżywka zostaje wyrzucona do kosza w stanie:


Zamiennikiem zostaje:
Preparat Regenerujący Płytkę Paznokcia firmy Killys

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

9 comments

Write comments
asia:)
AUTHOR
16 czerwca 2012 12:56 delete

a jak trzymał się na niej lakier? dłużej, bez zmian, krócej?:)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
16 czerwca 2012 13:09 delete

dobrze, że tak mało zgęstniało. :)

Reply
avatar
16 czerwca 2012 20:47 delete

Trwałość lakieru bez zmian, ale odżywka tworzyła gładką powierzchnię na płytce i lepiej rozprowadzał się lakier :)

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
16 czerwca 2012 21:58 delete

Nigdy jej nie używałam ale nawet drogie bazy gęstnieją pod koniec.

Reply
avatar
llamalla
AUTHOR
17 czerwca 2012 08:03 delete

pierwszy raz słyszę o tej bazie :)
Kochana świetny blog :)
dziękuje za odwiedziny :)

Reply
avatar
Misiunia13
AUTHOR
17 czerwca 2012 10:43 delete

świetny blog dodaje się do obser. licze na to samo;)
misiunia13.blogspot.com

Reply
avatar
Misiunia13
AUTHOR
17 czerwca 2012 10:48 delete

prosze odwiedzcie tego bloga i dodajcie sie do obserw. bo mojej psiapsiuly nikt nei czyta.. tylko ja;{
marta-pisarka.blogspot.com/

Reply
avatar
Red Lipstick
AUTHOR
18 czerwca 2012 11:15 delete

Polecam eveline 8 w 1! Jest genialna. Za niedługo zrobię update moich paznokci :)

Obserwuję i zapraszam do siebie na rozdanie:**

Reply
avatar
Anonimowy
AUTHOR
18 grudnia 2015 10:46 delete

Miałam ten sam problem że zaczęła wolno wysychac ale zaczęłam trzymać ją w lodowce i wszystko było okej

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com