Banalne bordo

poniedziałek, lipca 30, 2012 11 Comments A+ a-

Bazą do dzisiejszego wzorku jest Wibo Your Fantastic 5. Wystarczyły dwie warstwy na całkowite pokrycie paznokci. Na kciuku i serdecznym linerem namalowałam srebrne paski i wtopiłam mnóstwo srebrnych cyrkonii-łezek. Taki oto banalny wzorek:


Paznokcie wykonane w ramach akcji:


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

11 comments

Write comments
MałaCzarna
AUTHOR
30 lipca 2012 12:06 delete

Bardzo eleganckie ;)

Reply
avatar
30 lipca 2012 13:09 delete

noo nie takie banalne to bordo kochana bo te paseczki i łezki są pracochłonne :) ładnie wyszło :)

Reply
avatar
lady_
AUTHOR
30 lipca 2012 16:14 delete

ale ładnie wyszło :) a takie banalne!

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
30 lipca 2012 17:09 delete

Bardzo elegancko wyszło.

Reply
avatar
wiolka94
AUTHOR
30 lipca 2012 18:32 delete

Proste i bardzo efektowne zarazem :)

Reply
avatar
30 lipca 2012 21:33 delete

faktycznie troszkę się z tymi łezkami nabawiłam ;)

Reply
avatar
31 lipca 2012 08:43 delete

Świetny blog : ) Obserwuję :DD
Zapraszam do mnie http://linka-kattalinka.blogspot.com/

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
31 lipca 2012 13:28 delete

Świetny pomysł, super to wygląda :)

Reply
avatar
Justine
AUTHOR
1 sierpnia 2012 10:45 delete

Bardzo ładne pazurki;) Zostałaś przeze mnie otagowana, więc zapraszam do zabawy na www.zpazurkiem.blogspot.com:)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
4 sierpnia 2012 14:14 delete

te cyrkonie wyglądają jak sopelki. :P

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com