Delikatny wzorek, french z wykorzystaniem białego brokatu

piątek, lipca 13, 2012 19 Comments A+ a-

Dzisiaj wzorek bardzo deliaktny, ze względu na kolorystykę zakwalifikuję go do "ślubnych".

 Jak wykonałam ?
                                         * dwie warstwy lakieru Wibo do french'a
* po skosie przeciągnęłam lakierem bezbarwnym i wysypałam biały, kryształowy brokat
* sondą zrobiłam białe kropki wzdłuż granicy lakieru z brokatem
* całość pokryłam utwardzaczem

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

19 comments

Write comments
asia:)
AUTHOR
13 lipca 2012 21:56 delete

ślicznie wygląda:) też mi się od razu skojarzył ze ślubem:)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
13 lipca 2012 22:42 delete

Świetny mani podobny robiłam dzisiaj koleżance :)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
13 lipca 2012 22:46 delete

właśnie miałam napisać, że jest idealny na ślub. :)

Reply
avatar
Meg
AUTHOR
13 lipca 2012 23:40 delete

ale piękny <3 a co do mojej akcji, zamiast neonów możesz użyć jakichś wyrazistych kolorów ;) ważne żeby były widoczne ;D pozdrawiam ;))

Reply
avatar
kasia0409
AUTHOR
14 lipca 2012 00:14 delete

Super pazurki;) Takie delikatne i kobiece.

Reply
avatar
lady_
AUTHOR
14 lipca 2012 11:13 delete

ładnie wyszło :)

Reply
avatar
14 lipca 2012 11:16 delete

sliczne,uwielbiam takie delikatne pazurki. ps.dodalam Cie do znajomych i licze,ze tez zostaniesz moja obserwatorka :*

Reply
avatar
Kate
AUTHOR
14 lipca 2012 11:37 delete

o matko ! jest P-I-Ę-K-N-Y :)))

Reply
avatar
smyrgotka
AUTHOR
14 lipca 2012 13:23 delete

piekny az musze sprobowac :D

Reply
avatar
Girlinblond
AUTHOR
14 lipca 2012 19:28 delete

uwielbiam takie delikatne kolorki :)

Reply
avatar
SH
AUTHOR
15 lipca 2012 10:13 delete

Lovely Blog. Please visit also mine and tell me what you think <3 Dziekkuje :)
I am half polish <3

Reply
avatar
KOSMETASIA
AUTHOR
15 lipca 2012 11:31 delete

przepieknie Ci to wyszlo!

Reply
avatar
fashionistka
AUTHOR
15 lipca 2012 15:10 delete

bardzo fajny blog!
dzięki za odwiedziny!
również obserwuję:)
Pozdrawiam!

Reply
avatar
welcomehome
AUTHOR
15 lipca 2012 19:31 delete

fajne paznokcie ;d

Reply
avatar
karolinka_997
AUTHOR
29 grudnia 2012 20:59 delete

Prowadzisz prześwietnego bloga!:)
Przejrzałam (i przeczytałam!) wszystko od początku, aż do tej notki - za resztę wezmę się jutro.
Tworzysz niesamowite cuda na paznokciach :D Naprawdę!
Dodaję do obserwowanych i będę próbowała od czasu do czasu'co nieco' skopiować na swoje pazurki:))
Pozdrawiam serdecznie!

Reply
avatar
29 grudnia 2012 21:16 delete

Dziękuję bardzo za ciepłe słowa :-)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com