Hologram od Eveline

sobota, lipca 07, 2012 12 Comments A+ a-

Światem paznokciowym interesuję się od kilku lat, a jeszcze nigdy nie miałam manicure z lakierem holograficznym. Eveline 407 kupiłam w osiedlowej drogerii. Wybrałam odcień hmmm...sama nie wiem jaki...powiedzmy, że miedzi. Zapłaciłam 3zł, a więc cena nie odstrasza.

Lakier ten podbił moje serce. Świetnie się rozprowadza i cudownie mieni zwłaszcza, gdy świeci słońce. Wahałam się, czy zrobić jakiś wzorek, ale zupełnie nie miałam pojęcia, co pasuje do hologramów. Boję się, że na mojej drobnej płytce lakier holograficzny z ozdobami wyda się za bardzo ociężały. A Wy jak sądzicie?




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

12 comments

Write comments
lady_
AUTHOR
7 lipca 2012 13:47 delete

w sumie ciekawie wygląda:)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
7 lipca 2012 22:08 delete

mam taki, tylko z numerkiem 414 - świetny fiolet. :)

Reply
avatar
missusing
AUTHOR
7 lipca 2012 22:11 delete

Miałam z tej serii ze 3-4 lata temu lakiery, a teraz szukam wszędzie i nie mogę nigdzie dostać ;C (nawet na allegro). Jak ktoś z okolic Bielska, to byłabym wdzięczna za wskazówki ;D

Reply
avatar
7 lipca 2012 22:30 delete

Jeszcze lepiej wygląda na żywo :) zdjęcia niestety przekłamują ;/

Reply
avatar
7 lipca 2012 22:31 delete

Ja niestety z Warszawy, więc nie pomogę...znalazłam go przypadkiem w jakimś koszyku ze stertą różnych lakierów, więc może Tobie też się poszczęści :)

Reply
avatar
missusing
AUTHOR
7 lipca 2012 22:48 delete

W ogóle w okolicy żadnych holograficznych nie mogę znaleźć, głównie to same jednolite kolory w drogeriach w okolicy można spotkać ;/
Specjalnie raz wybrałam się na stoisko Golden Rose, w ogóle nie było z serii holograficznych, a reszta była wybrakowana i jeszcze droższa niż w zwykłych drogeriach.

Reply
avatar
8 lipca 2012 11:39 delete

świetny kolor, muszę kupić podobny lakier:) obserwuję i liczę na to samo z twojej strony:)

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
8 lipca 2012 13:28 delete

Bardzo go lubię.

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
8 lipca 2012 20:34 delete

Jest fantastyczny, szkoda że nie mogę ich nigdzie spotkać :(

Reply
avatar
11 lipca 2012 11:04 delete

Nie miałam jeszcze styczności z tymi lakierami. Szkoda, bo ten wygląda świetnie. Obserwuję. :)

Reply
avatar
tamit24
AUTHOR
16 grudnia 2012 14:14 delete

czemu tak ciężko je dostać? :(

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com