Kolejny fimik na YouTube już jest

wtorek, lipca 31, 2012 6 Comments A+ a-

Witam :) Dzisiaj wrzuciłam na YouTube kolejny filmik przedstawiający pokaz slajdów z różnymi wzorkami, które wykonałam. Zdjęcia pochodzą sprzed około roku-dwóch, więc proszę o wyrozumiałość :). Ostatni filmik możecie zobaczyć w zakładce "wzorki" lub odtwarzając go w prawym górnym rogu. Zapraszam do oglądania.


Czy któryś ze wzorków przypadł Wam do gustu?

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

6 comments

Write comments
31 lipca 2012 18:32 delete

Już kukuam luukam zioram paczaaam :)

Reply
avatar
31 lipca 2012 18:34 delete

Te co pojawiają się w 0:51 są superoweeeee ;-)))

Reply
avatar
tazmienna
AUTHOR
31 lipca 2012 18:37 delete

genialny ten pokaz slajdów :) nie wiem czy miała bym cierpliwość do takiego robienia :D
W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

Reply
avatar
lady_
AUTHOR
1 sierpnia 2012 10:13 delete

fajny pomysł:)

Reply
avatar
Dagusia
AUTHOR
1 sierpnia 2012 17:09 delete

ale piękne te Twoje wzorki - cudeńka ♥

Reply
avatar
1 sierpnia 2012 17:42 delete

wbrew możliwym pozorom zrobienie filmiku zajęło mi niecałe 15 minut ;) ale miałam już wybrane zdjęcia i piosenkę, więc poszło szybko :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com