Konkursowy mani część 2

piątek, lipca 20, 2012 11 Comments A+ a-

Dzisiaj mniej zdjęć, bo tylko jedno, ale za to dłużyszy opis wykonania :). Drugi wzorek, który zgłosiłam na wakacyjny konkurs to:


1. Lakierami podkładowymi został błękit i żółć od Claire's. W obu przypadkach potrzebowałam dwóch dosyć grubych warstw, aby całkowicie pokryć paznokcie. Kolory bardzo mi się podobają, ale zauważyłam, że wadą tych lakierów jest pojawianie się delikatnych pęcherzyków tuż po malowaniu.

2. Na kciuku poniosła mnie fantazja i lakierami namalowałam łódkę płynącą po morzu.

3. Na palcu wskazującym i serdecznym białym i granatowym lakierem próbowałam namalować coś w rodzaju wzburzonej piany. Stemplem odbiłam delfinki ( bardzo przydatny przy tym okazał się granatowy liner z Top Choice ).

4. Na środkowym i najmniejszym palcu małymi, czerwonymi plastrami miodu ułożyłam wzór kotwicy.

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

11 comments

Write comments
tysialikethis
AUTHOR
20 lipca 2012 12:52 delete

ale piękne paznokcie no no no ;P :)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
20 lipca 2012 13:06 delete

no jest klimat wakacyjny :)

Reply
avatar
lady_
AUTHOR
20 lipca 2012 15:37 delete

fajnie Ci to wyszło :)

Reply
avatar
Milkusia87
AUTHOR
21 lipca 2012 21:33 delete

fajne :) ja niestety nie mam cierpliwosci i przede wszystkim moje lewa reka jest totalnie uposledzona :)

Reply
avatar
wigga
AUTHOR
22 lipca 2012 01:19 delete

tak jak napisałam, raczej nie, bo kręconych włosów nie czesze się na sucho:)

Reply
avatar
Myś Pyś
AUTHOR
22 lipca 2012 10:45 delete

bardzo fajny pomysł, podobają mi się;)

Reply
avatar
magnesowa
AUTHOR
22 lipca 2012 18:06 delete

Pięknie to wyszło ; )
Obserwuję i liczę na rewanżyk ;* lecz uprzedzam, że dopiero zaczynam .. , a mam niewiele czytelników, nawet nie wiem czy ktokolwiek to czyta, jeśli zagościsz w obserwujących mojego bloga będę ogromnie zadowolona
Pozdrawiam ;*

Reply
avatar
lidzia007
AUTHOR
23 lipca 2012 02:55 delete

bardzo pomysłowe:)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com