Moje pierwsze kwiatki namalowane farbkami akrylowymi

czwartek, lipca 05, 2012 9 Comments A+ a-

Przez ostatni tydzień zainteresowałam się metodą one-stroke. Oglądam różnego rodzaju filmiki na YouTube, czytam artykuły o tym zdobieniu, pragnę wiedzieć jak najwięcej i dużo ćwiczyć. Pędzle kupiłam już dawno temu na allegro, a farbki akrylowe w sklepie plastycznym. Na razie stawiam swoje pierwsze kroki na kartkach papieru, ale wkrótce zacznę tworzyć na płytce paznokciowej :). A dzisiaj chcę Wam pokazać moje pierwsze kwiatki akrylowe, które namalowałam na paznokciach mamy. Lakierem podkładowym jest piękna czerwień od Rimmel o nazwie 315 READY, AIM, PAINT! Niesamowicie wygodny, płaski pędzelek szybko rozprowadził lakier po płytce, całkowite krycie po dwóch warstwach, schnięcie ekspresowe (ale 60sekund to nie było), trzymał się tydzień.


 Chcę Was poinformować, że wszystkie zakładki na górnym pasku już ruszyły. Założyłam także kanał na YouTube, gdzie co miesiąc planuję wrzucać filmiki z moimi wzorkami.  Pierwszy filmik możecie obejrzeć klikając w zakładkę "Wzorki", albo odtwarzając jego miniaturę w prawym górnym rogu.

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

9 comments

Write comments
5 lipca 2012 12:39 delete

świetne kolory. Pazurki idealne na lato.:) zapraszam do mnie.

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
5 lipca 2012 14:07 delete

Bardzo ładnie wyszło, a mi wciąż brakuje chęci do nauki malowania one- stroke.

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
5 lipca 2012 15:08 delete

Super Ci wyszło :)

Reply
avatar
MałaCzarna
AUTHOR
5 lipca 2012 15:16 delete

Podobają mi się kwiatki tworzone metodą one stroke, szkoda że jestem antytalenciem :P

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
7 lipca 2012 11:03 delete

jakie ładne. :) ja nigdy nie używałam farb akrylowych do paznokci.

Reply
avatar
7 lipca 2012 22:33 delete

Ja już widzę, że będzie to bardzo pracochłonne, ale jeszcze zapał mi nie spadł :)

Reply
avatar
7 lipca 2012 22:34 delete

Robiąc tego kwiatka też pomyślałam, że jestem antytalenciem :D ale mam cichą nadzieję, że będzie mi szło coraz lepiej :P

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com