Nudziak, ale nie taki nudny ;)

poniedziałek, lipca 23, 2012 10 Comments A+ a-

Drugi tydzień akcji letnie wzorki rozpoczęty. Tym razem kolorem przewodnim jest nude. Postanowiłam trochę rozweselić mojego nudziaka i dodałam fioletowe cyrkonie oraz wzorek biało-czarny wykonany farbkami akrylowymi. Mój mani tym oto sposobem zamienił się w nietypowego french'a ;). 
W roli nudziaka wystąpił :
Golden Rose with Protein 206 [klik]
Baner akcji:

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

10 comments

Write comments
lady_
AUTHOR
23 lipca 2012 12:19 delete

taka kaw z mlekiem :) świetne:)

Reply
avatar
23 lipca 2012 16:18 delete

śliczne paznokietki ;) a moze jakies ombre ? ;))
Zapraszam do udziału w organizowanym przeze mnie konkursie :
http://madameestelle.blogspot.com/2012/07/konkurs.html
oraz do obserwowania mojego bloga ;)
Pozdrawiam ! ;)

Reply
avatar
23 lipca 2012 18:12 delete

Pomysłowo i bardzo ładnie :) Podoba mi się :)

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
23 lipca 2012 19:52 delete

Cudnie to wygląda, bardzo pomysłowe.

Reply
avatar
23 lipca 2012 20:28 delete

świetne są:) ja ostatnio jak się nudzę to niestety nawet nie chce mi się "tworzyć" czegoś na pazurkach...:)

Reply
avatar
Sylka
AUTHOR
23 lipca 2012 22:35 delete

Świetny pomysł i bardzo mi się podoba :)

Reply
avatar
Inopportune .
AUTHOR
26 lipca 2012 17:38 delete

Świetnie Ci wyszły ;d

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com