Różowy lakier od Claire's

poniedziałek, lipca 09, 2012 11 Comments A+ a-

Dzisiaj szybka recenzja jasnego różu od Claire's. Lakier średnio się rozprowadza, ale wystarczyły dwie warstwy na całkowite pokrycie. Pędzelek bardzo cieniutki, więc idealny dla właścicielek małych płytek. W stanie nienagannym trzymał mi się 4 dni.













Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

11 comments

Write comments
WalkingOnAir
AUTHOR
9 lipca 2012 15:36 delete

Ładnie się błyszczy :))

Reply
avatar
lady_
AUTHOR
9 lipca 2012 15:36 delete

ładniutki kolor :)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
9 lipca 2012 16:12 delete

mam słabość do jasnych odcieni różu. :D

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
9 lipca 2012 17:04 delete

Bardzo fajny kolorek :)

Reply
avatar
9 lipca 2012 18:00 delete

bardzo ładny, lubię takie :)

Reply
avatar
llamalla
AUTHOR
9 lipca 2012 19:16 delete

piękny kolorek :)

Reply
avatar
Mavia
AUTHOR
9 lipca 2012 21:03 delete

Ciekawy kolor, bardzo mi się podoba:)

Reply
avatar
smyrgotka
AUTHOR
10 lipca 2012 16:39 delete

oj slicznusi ten kolorek a ja jeszcze nie mam zadnego od Clair bo te buteleczki wydaja mi sie takie malutkie ze nie wystarcza na moje paznkocie :D

Reply
avatar
Milkusia87
AUTHOR
13 lipca 2012 14:58 delete

ooo tak kolor przesliczny! i przesliczne paznokcie:) obserwuje, nie ma innej opcji :*

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com