Co powiecie na słoneczniki na paznokciach ?! Step by step...krok po kroku jak wykonałam :)

poniedziałek, sierpnia 13, 2012 16 Comments A+ a-

Witam:)
Wczoraj wróciłam znad morza. Kilkugodzinna podróż trochę mnie zmęczyła, ale jestem strasznie szczęśliwa, więc chyba nic nie zepsuje mi tak dobrego humoru :)

Dzisiaj cały dzień na walizce...nie widzę końca rozpakowywania się..czy Wy też tak macie po podróży?






Dzisiaj mam dla Was wzorek ze  słonecznikami. Uwielbiam te roślinki, gdyż można z nich zrobić piękne bukiety, stanowią ozdobę przydomowych ogródków, czy dzikich, zapomnianych polan. Zawsze kojarzą mi się z pięknym, wakacyjnym słońcem. Nie przepadam za żółtym kolorem, ale odcień ich płatków mnie zawsze zachwyca.


Jako kolor podkładowy wybrałam odcień zielono-niebiesko-szary z połyskiem od OPI I have a herring problem, o którym pisałam tutaj. Paznokcie pokryłam dwoma warstwami lakieru, który świetnie się rozprowadził i pięknie mienił, gdy zaczęły odbijać się od niego promienie słoneczne.


Słoneczniki namalowałam jednym cienkim pędzelkiem 002, jedynie przy płatkach wspomagałam się dosyć grubą igłą. 


Cały wzorek wykonałam farbkami akrylowymi.




Potrzebowałam:
* jasnego brązu
* ciemnego brązu
* żółci
* zieleni
* czerni










Jak wykonałam? Krótki step by step


A i jeszcze jedna sprawa...Wzorek wykonałam w ramach akcji letnie wzorki:


Co myślicie o słonecznikach na paznokciach?

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

16 comments

Write comments
MałaCzarna
AUTHOR
13 sierpnia 2012 12:40 delete

Słoneczniki bardzo ładne, ale zamiast ciemnego tła użyłabym jakiegoś w odcieniu nude ;>

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
13 sierpnia 2012 13:51 delete

bardzo ładny wzorek. :) do tego lakier bazowy jest boski. :)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
13 sierpnia 2012 14:42 delete

Wow genialnie Ci wyszło!!!

Reply
avatar
lady_
AUTHOR
13 sierpnia 2012 16:11 delete

śliczny ten lakier podkładowy!:)

Reply
avatar
13 sierpnia 2012 16:17 delete

słoneczniki ! Czemu nie :D
Ja obserwuję, miło będzie jak się odwdzięczysz :)

Reply
avatar
13 sierpnia 2012 18:07 delete

o! i dałaś mi pomysł na koniec lata na pazuryry ;) bardzo fajnie!

Reply
avatar
Mania
AUTHOR
13 sierpnia 2012 18:38 delete

Super :D Tak w ogóle to od zeszłego roku, jak pokazałaś mi bloga i było parę wpisów, to zaszalałaś z notkami ;) Póki co doszłam tylko do 18 lutego br, jutro kontynuuję :]

P.S. Skoro wróciłaś, to jak byś miała czas w przyszłym tygodniu, to mogłybyśmy się spotkać ;) Pozdrawiam :*

Reply
avatar
Dagusia
AUTHOR
13 sierpnia 2012 21:50 delete

Piękny efekt :) ♥

Reply
avatar
Peach
AUTHOR
14 sierpnia 2012 12:58 delete

Dziękuję Ci z całego serca za takie piękne słowa,które napisałaś mi w komentarzu, to dla mnie naprawdę ważne !
Co do tego, że siostra stawiana mi jest za wzór to powiem Ci, że już przywykłam i nie robi to na mnie najmniejszego wrażenia. Jednak mimo tego, że nie zawsze przyniosę pasek na świadectwie to i tak rodzina, a zwłaszcza babcia powtarza mi, że jestem "zdolną bestią" i jeśli chcę to potrafię ;)

Jeszcze raz dziękuję Ci za komentarz :*

Reply
avatar
Peach
AUTHOR
14 sierpnia 2012 13:00 delete

Twoje pazurki to jakieś mistrzostwo !
Ja nie potrafię zrobić nawet najprostszego zdobienia. Zawsze jest krzywo, koślawo i nie tak jak bym tego chciała ;)

Obserwuję Cie :)

Reply
avatar
15 sierpnia 2012 12:02 delete

aaa Słoneczniki ! :)
wyglądają niesamowcie , podziwiam dziewczyny, które tworzą takie cuda, jesteście wielkie :)

Reply
avatar
16 sierpnia 2012 22:22 delete

Sądzę, że z jaśniejszym tłem lepiej by się prezentowały, ale musiałam wybrać szarość ze względu na akcję ;) a na słoneczniki miałam akurat wenę ;)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com