Mało fotogeniczny fiolet- lawenda na akcję Letnie Wzorki!

piątek, sierpnia 03, 2012 17 Comments A+ a-

Jutro wyjeżdżam na wakacje...nie ukrywam, że wyczekiwałam na tą chwilę cały rok :). Dlatego już dziś dodaję ten post :). W tym tygodniu pojawią się jeszcze dwa zaplanowane, więc wyczekujcie cierpliwie :)





W poniedziałek rozpocznie się trzeci tydzień akcji Letnie Wzorki, gdzie głównym tłem ma być lawenda. Ze swojej kolekcji lakierowej wygrzebałam pudrowy fiolet od Claire's. Postanowiłam, że zmierzę się z metodą one stroke :). Za pomocą granatowej i białej farbki akrylowej zrobiłam kwiatki. Dla dekoracji dodałam czarne kropki zrobione sondą. 


Wielokrotnie próbowałam zrobić zdjęcie fioletowego lakieru, ale za każdym razem wychodzić inaczej. Oj..strasznie on niefotogeniczny. Zobaczcie zresztą same:





Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

17 comments

Write comments
Dagusia
AUTHOR
3 sierpnia 2012 21:08 delete

ale piękny - i wcale nie jest mało fotogeniczny ;) ♥

Reply
avatar
3 sierpnia 2012 21:40 delete

śliczny ten fiolet i wzorek również :)

Reply
avatar
jolkag78
AUTHOR
3 sierpnia 2012 22:18 delete

Śliczny lakier, a kwiatki wyszły super.

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
4 sierpnia 2012 01:54 delete

Pięknie wyszło, takie kwiatuszki zawsze mi się podobały.

Reply
avatar
WalkingOnAir
AUTHOR
4 sierpnia 2012 10:38 delete

Bardzo mi się podoba :))

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
4 sierpnia 2012 14:13 delete

śliczny manicure. :) ja nie mam takiego talentu do zdobień, zazdroszczę Ci Kochana. :)

Reply
avatar
Antonina.
AUTHOR
4 sierpnia 2012 23:35 delete

Jakie ty robisz cudeńka;) Zazdroszczę, że dajesz z tym radę, bo ja to mam dwie lewe ręce do takiej roboty. Rób to co kochasz i więcej, więcej pazurków:) Przyznam szczerze,że jestem tu pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni, bo zachwyciłam się ambitnymi pomysłami na śliczne paznokcie:)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
5 sierpnia 2012 16:14 delete

Śliczny kolor i cudowny wzorek :) masz talent :)

Reply
avatar
Aaliyah
AUTHOR
6 sierpnia 2012 13:01 delete

mój ulubiony odcień fioletu :) zdobienia też są prześliczne

Reply
avatar
See_G.
AUTHOR
6 sierpnia 2012 17:30 delete

Śliczny efekt :)

Reply
avatar
Elena
AUTHOR
6 sierpnia 2012 21:34 delete

Beautiful nails!

Kisses, Elena
Elena

Reply
avatar
7 sierpnia 2012 13:39 delete

bardzo ładne, przede wszystkim estetycznie i szczegółowo wykonane.
Ogólnie świetny blog :)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
8 sierpnia 2012 13:12 delete

organizuję paznokciowy projekt. będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do zabawy. więcej informacji tutaj: http://kkamilaa.blogspot.com/2012/08/paznokciowy-projekt-finish.html pozdrawiam. :)

Reply
avatar
9 sierpnia 2012 23:26 delete

jeśli na żywo jest jeszcze piękniejszy to musi być cudowny :D

Reply
avatar
aalimkaa
AUTHOR
3 lutego 2013 20:17 delete

Cudowne kolorki i zdobienie :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com