Paznokciowy Projekt Finish: Cream

poniedziałek, sierpnia 20, 2012 20 Comments A+ a-

Rozpoczynam kolejną paznokciową akcję :) W tym tygodniu kolorem przewodnim jest krem. Pierwsze, co mi przyszło na myśl to odcień nude, jakiś beż, czy róż, ale już po chwili namysłu zdecydowałam się na kremowy fiolet, od którego wprost nie mogłam oderwać wzroku na sklepowej półce. Wybrałam delikatny odcień z Rimmel o nazwie 620 HOW DO YOU LILAC IT? Niesamowicie wygodny jak dla mnie płaski pędzelek ładnie rozprowadził lakier (chociaż znacznie gorzej niż czerwień, o której pisałam tutaj), krycie po dwóch warstwach, w minutę nie wysechł, ale nie narzekam na szybkość, bo spisał się całkiem nieźle, trwałość 5 dni. Ostatnio szaleję na punkcie farbek akrylowych, więc i tym razem  kwiatki zagościły na moich paznokciach...mam nadzieję, że Was nie nudzę :)


A teraz sam lakier:


...i baner akcji:




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

20 comments

Write comments
Peach
AUTHOR
20 sierpnia 2012 16:14 delete

Świetne pazurki ;)

Reply
avatar
Panna Karina
AUTHOR
20 sierpnia 2012 20:06 delete

Nie dziękuję żeby nie zapeszyć ;)

Reply
avatar
Ola i Agata
AUTHOR
20 sierpnia 2012 20:52 delete

Fajny kolorek, jednak nie w mojej tonacji ^^
Bardzo lubię ciemne pazurki ;DD

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
20 sierpnia 2012 22:07 delete

teraz to mnie zaskoczyłaś - nie wiem, co napisać, ale śliczne są!

Reply
avatar
ejndzel
AUTHOR
20 sierpnia 2012 23:03 delete

ale pozytywne te kwiatki! super!:)

Reply
avatar
21 sierpnia 2012 08:37 delete

te lakiery z rimmela sa dobre i pieknie sie prezentuja:)

Reply
avatar
21 sierpnia 2012 10:43 delete

jak mi się ten kolorek podoba:)
widziałam promocję na te lakiery więc na pewno zakupię:))))

Reply
avatar
paulus6c
AUTHOR
21 sierpnia 2012 16:26 delete

Ślicznie :) piękne masz paznokcie :D

Reply
avatar
21 sierpnia 2012 18:35 delete

piękna płytka paznokcia:) też chcę taką !!!! Bardzo fajny pomysł ze wzorkiem :)

Reply
avatar
21 sierpnia 2012 20:49 delete

ja zawsze narzekam na swoją płytkę, bo bardzo lubi się rozdwajać ^^

Reply
avatar
21 sierpnia 2012 20:50 delete

na żywo jest jeszcze piękniejszy :) ja również kupiłam go w cenie promocyjnej i żałuję, że nie skusiłam się dodatkowo na niebieski :)

Reply
avatar
21 sierpnia 2012 20:52 delete

cieszę się, że trafiłam w Twój gust :)

Reply
avatar
Carolajna
AUTHOR
21 sierpnia 2012 21:21 delete

bazowy lakier jak najbardziej w pięknym kolorze i wzorek również

Reply
avatar
24 sierpnia 2012 20:43 delete

właśnie zostałam obdarowana farbkami akrylowymi, i nie wiem nawet jak się do tego zabrać. jakieś rady? najlepiej na moim blogu :)
P.S dziękuję za komenatarz

Reply
avatar
Claudia Nowak
AUTHOR
25 sierpnia 2012 21:27 delete

Bardzo podoba mi się ten odcień lakieru, takiego jeszcze nie mam w swojej lakierowej kolekcji :)
+ Obserwuję :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com