Paznokciowy Projekt Finish tydzień 2

poniedziałek, sierpnia 27, 2012 21 Comments A+ a-

Drugi tydzień Projektu Finish rozpoczęty. Motywem przewodnim jest mat. W swojej kolekcji mam tylko jeden lakier o takim wykończeniu- zieleń z serii so matte 04 od Wibo.


Po nałożeniu utwardzacza:


Baner akcji:





Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

21 comments

Write comments
WalkingOnAir
AUTHOR
27 sierpnia 2012 13:02 delete

Z utwardzaczem wygląda lepeij :)
Jakoś ta zieleń bardziej podoba mi się błyszcząca :)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
27 sierpnia 2012 13:10 delete

Świetne zdobienie :)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
27 sierpnia 2012 15:53 delete

wersja błyszcząca ładniejsza. :)

Reply
avatar
Yasminella
AUTHOR
27 sierpnia 2012 17:03 delete

wow bomba, ale ja i tak nie wiem jak to zrobilas

Reply
avatar
Fiorenza
AUTHOR
27 sierpnia 2012 21:48 delete

z utwardzaczem wygląda lepiej, matowe wykończenie nie należy do moich ulubionych. :)

Reply
avatar
Sarita
AUTHOR
28 sierpnia 2012 00:31 delete

też muszę w końcu kupić matowy jakiś, fajnie wyszły Ci te listki

Reply
avatar
Joasia
AUTHOR
28 sierpnia 2012 00:34 delete

bardzo fajny wzorek i dość łatwy do wykonania :)
pozdrawiam ^^

Reply
avatar
PinkAlice
AUTHOR
28 sierpnia 2012 12:07 delete

Świetnie to wygląda !

Reply
avatar
Brandella
AUTHOR
28 sierpnia 2012 21:03 delete

Darmowe próbki J&J zapraszam
www.brandelka.blogspot.com ;)

Reply
avatar
29 sierpnia 2012 12:11 delete

Czy ten lakier farbuje Ci płytkę? bo mi strasznie a mam ten sam kolor.

Reply
avatar
29 sierpnia 2012 12:38 delete

Używałam go trzy razy i jeszcze mi się nie zdarzyło farbowanie. Kładę pod niego za każdym razem inną bazę. Wkurza mnie jedynie przy ścieraniu, że nachodzi na skórki zielonkawo-żółty odcień i muszę dłużej przytrzymać wacik przy paznokci, aby się tego pozbyć :)

Reply
avatar
frambuesa
AUTHOR
29 sierpnia 2012 13:54 delete

Maty cudownie wyglądaja , sama musze sie w taki zaopatrzyć :)

Reply
avatar
29 sierpnia 2012 14:49 delete

Fajny pomysł chyba najlepszy na wiosnę !


Pozdrawiam początkująca w tej branży
http://konstantynopoleczka.blogspot.com/

Reply
avatar
30 sierpnia 2012 22:41 delete

to ja miałam pecha bo używałam też różnych baz i zawsze wychodziły żółtawo-zielone paznokcie ;/ jak u palaczy... ehh mam jakąś wadliwą serię ^^

Reply
avatar
Marzena
AUTHOR
2 września 2012 12:10 delete

Przeuroczy manicure ! Wygląda bardzo dziewczęco i rześko :) Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:

http://mfashionmyobsession.blogspot.com/2012/09/giveaway.html

Reply
avatar
pat18s
AUTHOR
3 września 2012 16:02 delete

Przepiękny! bardzo mi się kojarzy z św. Bożego Narodzenia :) Extra :)

Reply
avatar
Aaliyah
AUTHOR
9 września 2012 21:06 delete

cudowna jest ta zieleń :)

Reply
avatar
Anna,
AUTHOR
9 września 2012 21:07 delete

ale super Ci to wyszło! strasznie mi się podoba liść :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com