Podsumowanie akcji letnie wzorki

środa, sierpnia 15, 2012 20 Comments A+ a-

Dzisiaj podsumowanie akcji letnie wzorki :). Ogólnie jestem zadowolona z tego projektu, gdyż miałam sporo wolnego czasu na wymyślanie bardziej oryginalnych, niż do tej pory wzorków, a liczba komentarzy pod postami sprawiła, że mam ochotę tworzyć więcej i więcej...Nie daję sobie żadnej chwili wytchnienia od pazurków i biorę się do wymyślania wzorków na akcję Pazurkowy Projekt Finish, o której więcej informacji znajdziecie tutaj.

Tydzień neonowy

Tydzień nude
Tydzień bordo
Tydzień lawendowy
Tydzień szarości
Baner akcji:



Który tydzień najbardziej się Wam podoba?

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

20 comments

Write comments
Patrycja
AUTHOR
15 sierpnia 2012 12:33 delete

Wszystkie fajne ale pierwszy najlepszy :)

Reply
avatar
WalkingOnAir
AUTHOR
15 sierpnia 2012 12:34 delete

Mi najbardziej podobał się neonowy i bordo :))

Reply
avatar
Dagusia
AUTHOR
15 sierpnia 2012 13:26 delete

a mi się wszystko podoba :) można dostać kompleksów takie ładne te wzorki ♥

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
15 sierpnia 2012 13:39 delete

Neonowy, nude i szarości - piękne.

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
15 sierpnia 2012 13:44 delete

lawendowy tydzień najładniejszy. :)

Reply
avatar
Peach
AUTHOR
15 sierpnia 2012 13:48 delete

Pierwszy i ostatni tydzień według mnie był najlepszy ;)
Jednakże wszystkie mani wyszły Ci pięknie :P

Reply
avatar
esPe
AUTHOR
15 sierpnia 2012 15:03 delete

Słoneczniki przebijają wszystkie :)

Reply
avatar
15 sierpnia 2012 16:47 delete

fioletowe zdecydowanie numer 1:)

Reply
avatar
Tonkiss
AUTHOR
15 sierpnia 2012 18:10 delete

wau, it´s beautiful :)

Reply
avatar
15 sierpnia 2012 18:29 delete

1,2,4 najpiękniejsze :)
Zapraszam do mnie ;p

Reply
avatar
MintElegance
AUTHOR
15 sierpnia 2012 22:59 delete

tydzień nude podoba mi się najbardziej:)

Reply
avatar
lady_
AUTHOR
16 sierpnia 2012 14:19 delete

neonowy i lawendowy :)

Reply
avatar
Carolajna
AUTHOR
16 sierpnia 2012 14:23 delete

świetne zdobienia masz *.*

Reply
avatar
Yasminella
AUTHOR
16 sierpnia 2012 15:01 delete

Neonki i lawenda są śliczne

Reply
avatar
16 sierpnia 2012 22:18 delete

Zastanawiałam się, czy komuś spodoba się najbardziej bordowy...no i znalazłam :)

Reply
avatar
16 sierpnia 2012 22:19 delete

Cieszę się, że się podobają :)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
16 sierpnia 2012 22:24 delete

Ale fajne, mnie też najbardziej się podoba neon i lawenda ;)

Reply
avatar
17 sierpnia 2012 10:13 delete

bardzo podoba mi się tydzień nude! bardzo:)

Reply
avatar
19 sierpnia 2012 12:56 delete

Świetne wzorki. Najpiękniejsze są te ciemne kwiaty na różowych paznokciach;) Pozdrawiam:)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com