Tag "Moje sekrety"

czwartek, sierpnia 16, 2012 6 Comments A+ a-

Troszkę jestem spóźniona z tym tagiem. Miałam go napisać jeszcze przed wyjazdem, ale zabrakło mi czasu. No, ale nadrabiam ;)

Zostałam otagowana przez Justine ( blog:  http://zpazurkiem.blogspot.com/ )


Zacznijmy od regulaminu:
1. Każda oznaczona osoba musi opowiedzieć 5 faktów o sobie i zamieścić je na na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz przynajmniej 10 nowych osób do tagu.
3. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałeś i napisz kto otagował Ciebie.
4. Nie oznaczaj ponownie osób, które są już oznakowane.
5. Dodaj baner zabawy (wyżej).
6. Zapraszam do tagu wszystkie osoby nawet jeśli nie zostały otagowane.

A teraz kilka faktów o mnie...

1. Od najmłodszych lat pragnęłam zostać nauczycielką. W liceum moje marzenie uległo zmianie, pokochałam matematykę i zdecydowałam, że zostanę architektem. Zapisałam się na kurs rysunku przygotowujący przed egzaminami wstępnymi na studia. Natłok zajęć, nauka do matury, wysoki koszt kursów i brak wiary w możliwość prześcignięcia "konkurencji" na miejsce w uczelni spowodowały, że zrezygnowałam...Teraz wiem, że była to dobra decyzja. Od października dołączę do grona studentów Gospodarki Przestrzennej, czyli kierunku, który połączy moje zamiłowanie do architektury, matematyki i ekonomii. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.

2. Do wszelkich portali społecznościowych podchodzę z dystansem, Staram się podawać jak najmniej informacji osobistych. Nie rozumiem ludzi, którzy wklejają po tysiąc zdjęć i opisują każdą godzinę swojego życia.

3. Nie piję kawy i alkoholu (każdego - nawet szampana) . Mam wstręt do ich zapachu, a tym bardziej smaku.

4. Może to dziwnie zabrzmi, ale często wpatruję się ludziom na stopy i buty. Czasami zastanawiam się, czy nie jest to jakaś choroba...

5. Mam bardzo wrażliwy węch. Dużo zapachów mnie drażni i dusi. Jako ciekawostkę napiszę, że gdy maluję paznokcie zakładam maseczkę.

6. Lubię projektować zarówno wnętrza, jak i ogrody. Zbieram różnego rodzaju katalogi budowlane/mieszkaniowe/ogrodowe i czerpię z nich inspiracje. Uwielbiam kwiaty, potrafię cały dzień przesiedzieć w ogórku pieląc, czy projektując nowy skalniak.

7. Mam początkową fazę uzależnienia od biżuterii. Ostatnio, jak liczyłam mam ponad 60 par kolczyków.

Sądzę, że tyle informacji o mojej osobie Wam wystarczy :). Jednakże nie podam 10 kolejnych osób do tagu, gdyż nie wiem, kto w nim brał już udział. Jeżeli macie chwilę czasu, to zapraszam Was do zabawy. 

Jeżeli na Waszych blogach pojawił się ten tag, to możecie w komentarzach podawać linki do postu..


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

6 comments

Write comments
Mania
AUTHOR
16 sierpnia 2012 16:33 delete

Mogłabym dużo skomentować ;D Ale pokrótce:
1. Pamiętam jak bawiłyśmy się w szkołę, zawsze miałaś najlepiej zrobiony dziennik :)
2. Racja, na Facebooka długo Ciebie trzeba było namawiać...
3. Ja i Ania miałyśmy przez to po więcej na Sylwestrze i z lekka nam wesoło było (nie pamiętam tylko czyj był pomysł z puszczeniem balonów z naszymi numerami... chyba nie mój?)
4. To nie choroba, a nawet jeśli, to wiesz do kogo się zgłosić za parę lat :D
5. Tego nie wiedziałam, iedyś nie zakładałaś...
6. I kochasz storczyki :] I robisz piękne bibułkowe kwiaty (nadal mam różę Twojego autorstwa :P)
7. Nie taką początkową chyba ;) Już dawno pamiętam jak lubiłaś kupować kolczyki.

Reply
avatar
Dagusia
AUTHOR
16 sierpnia 2012 21:11 delete

ja też chciałam zostać nauczycielką i zostałam co prawda w klasach 1-3 zamierzam uczyć ale tak chciałam ;) ja też podaję mało info na portalach i też nie rozumiem manii wklejania 134 zdjęcia z wycieczki nad morzem :D

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
16 sierpnia 2012 22:03 delete

134 zdjęcia znad morza hahaha. :D

Reply
avatar
16 sierpnia 2012 22:23 delete

najlepsze są zdjęcia tej samej pozy po dziesięć razy, albo budynków które zwiedzili :)

Reply
avatar
Sonja
AUTHOR
17 sierpnia 2012 17:31 delete

Mania portali internetowych jest coraz większa. Ja lubię pisać na Facebooku jak mija mi dzień, ponieważ ...po prostu lubię. Sprawia mi przyjemność rozmowa ze znajomymi. Nienawidzę kiedy ktoś ma konto i nie potrafi ustawić nawet zdjęcia profilowego ;)

Reply
avatar
Kana
AUTHOR
13 września 2012 12:48 delete

Moja nauczycielka od biologii na nk miała 300 zdjęć :P mąż jej robił :D

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com